AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg skal en langhelg til England og tenkte å handle en del klær der. Jeg er stor og bruker str 50-52. Gjerne fargerike fine klær, ikke bare svart/hvitt som man ofte finner blandt store str i Norge. Helst ikke for dyrt heller, jeg har ikke så god råd. Forslag? Anonymous poster hash: 5ec68...498
Gjest Solsmil Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Next og dorothy perkins har fine klær i store størrelser
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Tusen takk for flere gode tips. Anonymous poster hash: 5ec68...498
maria b Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Hei. Hvis du ikke finner klær du liker i størrelsen din, så kan du jo jakte litt på stilig tilbehør. I London er det massevis av butikker med stilige skjerf, vesker, sko etc. God tur
missdior Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Primark har masse fint til en billig penge Og Dorothy Perkins er litt dyrere, men har til gjengjeld en del litt finere klær
Gjest Lille-pus Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg er på velig tynn i si her nå, TS, men det er gjort for å prøve å hjelpe med butikker som jeg selv synes har fine klær. Jeg tør ikke sverge på at de hverken har noe du liker, eller om de har din størrelse... men jeg ville tro de har, håper de har. Jeg tenker på Pepperberry (undertøysbutikken Bravissimo sitt eget klesmerke). Var med en god venninne og kollega til Bravissimo i en forbindelse, og ble helt satt ut av alle de fine kjolene de hadde... jeg tittet mens hun ble målt og fant nydelige BH'er... jeg måtte trekkes ut etter halsen for å si det slik Endret 18. juni 2014 av Lille-pus
Bex Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Pepperberry er bra om du er formfull, plass til pupper i kjolene der Og Monsoon har mye fint, i tillegg til kjedene nevnt. Er jo også plus size avdelinger på de store varemagasinene, så det spørs jo litt hvilket prisnivå du ligger på. Primark er billig, men elendig kvalitet...
Cordelia Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Anbefaler ikke Primark. Dororthy Perkins derimot har brukbare klær som passer forskjellige former.
Cordelia Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Jeg tenker på Pepperberry (undertøysbutikken Bravissimo sitt eget klesmerke). Var med en god venninne og kollega til Bravissimo i en forbindelse, og ble helt satt ut av alle de fine kjolene de hadde... jeg tittet mens hun ble målt og fant nydelige BH'er... jeg måtte trekkes ut etter halsen for å si det slik
Adhara Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Tråden er ryddet for hetsende kommentar + svar til dette. Irrlys, mod. 1
Chanchan Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 Primark går opp til 18/20, så vidt jeg vet, som tilsvarer 46/48, så er ikke sikkert du finner noe der, dessverre... Men lykke ti og god tur!
neon_sun Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 (endret) I klær fra Primark har jeg som vanligvis bruker 40/42 måttet opp i 48/50 i noen klær, så selv om de går høyere opp i størrelse, så betyr det ikke at klærne er størrre... dessuten har alle genserene jeg har kjøpt der vært elendig kvalitet på og blitt ødelagt etter et par bruk. edit; skrivefeil. Dumme mobiltastatur. Endret 21. juni 2014 av neon_sun
missdior Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Jeg må bare forsvare primark her. Jeg synes ikke de har elendig kvalitet. Bruker fortsatt kjoler og cardigangs, DAGLIG, som jeg kjøpte i oktober 2012. Vises nesten ikke at de er brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå