Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.side3.no/motor/offisielt-bekrefter-at--elektrisk-super-suv-gar-i-produksjon/8455989.html

Verste eksemplet for form over funksjon EVER.

Man går altså fra en versjon som ikke kan ha tilhenger, til en som ikke kan ha takboks. Pluss at man må slippe av ungene i gata før hver parkering i parkeringshus eller slotparkering.

Er også spent på hvor funksjonelt det blir med kamera i stedet for sidespeil, men det er strengt tatt en teknisk løsbar situasjon.

Jeg synes Model S er fantastisk, jeg gler meg til den neste versjonen som er i litt mer fokusert i størrelse, men X er ren showoff modell for folk som kjøper SUV for å være trendy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tsja, mange biler som ikke kan ha takboks...

Og dørene går da ikke rett ut med en gang, så får nå parkert ganske mange plasser uten problemer...

Skrevet

Tsja, mange biler som ikke kan ha takboks...

Og dørene går da ikke rett ut med en gang, så får nå parkert ganske mange plasser uten problemer...

Det er få SUV typer som ikke kan ha takbox, det er liksom litt av poenget med biltypen. Hvis du ikke kjøper stylet bil istedet for funksjonell bil.

(ja, det er en kjepphester fra sint gammel gubbe som hadde så lyst på en tesla med 4 hjulstrekk og bakkeklaring til å nå hytta)

Og de fleste parkeringshus jeg har tilgang til sliter ikke bare med bredden (selv om det er slitsomt nok med dagens tesla), men også med høyden.

Skrevet

Gleder meg bare til Tesla E kommer, jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...