Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var ute på byen en kveld og møtte en jeg syntes var ganske fin. Vi ble venner på facebook og pratet en del sammen. Vi begynte også å sende en snap i ny og ne til hverandre. Vi var så på fest sammen igjen, og jeg ble med han hjem. Vi pratet ganske mye om alt mulig egentlig. Det er ikke så lenge siden jeg gikk ut av et forhold, så jeg er egentlig ikke på utkikk etter et nytt et helt enda. Men jeg vil veldig gjerne ha en og "rote" litt med, og som kanskje senere kan utvikle seg til å bli et forhold. Jeg var så dum og spurte han om han var player, og nå tror jeg kanskje jeg har "skremt" han litt bort. Han tror kanskje jeg vil hoppe rett inn i et nytt forhold, men det vil jeg jo ikke. Vi snapper litt i ny og ne, men han er jo ikke så mye innpå at det gjør noe heller. Han bare virker litt mer "daff" etter at jeg spurte han om dette.

Hva burde jeg gjøre?

Jeg liker han veldig godt, og vil fortsette å ha kontakt med han.

Anonymous poster hash: 5ba2f...804
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du virkelig vare ville hatt en å rote med, hadde du ikke spurt om han var en player og du hadde definitivt ikke sittet på et forum og vært stressa over hvordan fu kan få han til å bli mer interessert i deg..

Finn ut hva du vil!!

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

- Avalon, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...