Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg sliter med å finne jeans. Så på det programmet på TVN her om dagen, der de ga klestips til forskjellige kroppsfasonger. De så at hvis mn har litt mage (det har jeg) så bør man ikke ha hipster jeans. Men jeg har veldig liten rumpe, og er kort i ryggen, så jeg må ha lave bukser. problemet er jo også at skal de passe over rævva, så blir de trange over magen Skal de være romslige over magen, blir de postete i rævva. :-( Hjelp!
Carmen_ Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Jeg sliter med å finne jeans. Så på det programmet på TVN her om dagen, der de ga klestips til forskjellige kroppsfasonger. De så at hvis mn har litt mage (det har jeg) så bør man ikke ha hipster jeans. Men jeg har veldig liten rumpe, og er kort i ryggen, så jeg må ha lave bukser. problemet er jo også at skal de passe over rævva, så blir de trange over magen Skal de være romslige over magen, blir de postete i rævva. :-( Hjelp! Jeg syns Lee-bukser er veldig fine. Og fornarinabukser er også kjempe fine. Noen Leebukser er ganske lave i livet og en modell (husker ikke hva den heter) er ganske rett i fasongen. Spør på Carlings eller noe, de hjelper deg helt sikkert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå