Gå til innhold

Hvem er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis du skulle sammenligne deg med en kjendis. Utseende, personlighet, osv. Hvem synes du at du ligner på?

Jeg ligner på Sahra Ferguson.

Jeg syns selv og flere sier dette at jeg ligner på kona til Doug i Kongen av Queens (er det carrie hun heter i serien?).

Men da snakker jeg om skuespillerkarakteren hennes da.

Ganske morsomt å se på, for oppførselen hennes er så lik meg :ler:

Men om vi ligner ved utseendet, njaaa.. der vet jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utseende - Tjorven i Vi på saltkråkan :P

Personlighet - min, min, min, ingen over - ingen ved siden av! :hoppe:

Hurra!! :ler:

Skrevet

Svigerfar mener jeg ligner på Silje Stang. Ellers fikk jeg høre at jeg lignet på en NRK2-programleder som hadde et spørreprogram, Pokerfjes. Da Kate Guldbrandsen vant norske Grand Prix på 80-tallet var jeg visst lik henne!!!

Av personlighet er jeg et snev av Monika i Friends (kontrollfrik!) - ellers helt meg selv :ler:

Skrevet

Så når du kommer innom for å se etter meg, så se etter en som ligner deg selv :hoho:

Skrevet
:hoho: Sjekk dagboken min så skjønner du at jeg har blakket meg på shopping andre steder, men nå må jeg snart oppom dere og se etter meg selv altså :ler:
Skrevet

Du får vente tre uker. Vi reiser i dag.

Skrevet

Utseendemessig ligner jeg visst på Elisabeth Shue, men jeg synes å erindra at hun var en veldig høy dame. I så fall synes jeg det ikke rimer helt ;) Personligheten min er vel mer Ruby Wax.

Skrevet

Mange som sier jeg ligner Kim Basinger, og mannen min mente at jeg så absolutt burde ha henne som avatar: "Fordi du er så lik henne på det bildet!"

Ser vi filmer hvor hun har en rolle, sitter han til stadighet og gløtter bort på meg og kommenterer at jeg er så lik henne.

Det er mest han jeg hører det fra, men mange har kommentert det.

Skrevet

Har fått høre at jeg likner på Martha Louise...noe jeg ikke kan forstå selv..!

Skrevet

Har fått hørt at jeg ligner Liv Tyler, men det kan jeg garantere at jeg ikke gjør! :hoho:

Gjest Embla s
Skrevet

Den kjendisen jeg selv mener jeg likner mest på er nok synnøve svabø. Både utseendemessig og personlighet, faktisk.

Hvis det er deg på avataren din, er jeg enig. (jeg syns avataren din også ligner veldig på ei jeg kjenner, og hun kommenterte den sketjsen der Synnøve Svabøe imiterer "Myggen" med at hun syntes det så ut som om det var hun selv som imiterte Myggen. Hun lginer med andre ord bårde din avatar og SS. ) :ler:

Jeg har, av to forskjellige, fått høre at jeg ligner Susan Sarandon (en ung utgave da, selvfølgelig :ler: ) Og da jeg hadde kort hår var det en som mente jeg lignet Sissel Kyrkjebøe..

Gjest LoisLane
Skrevet

Har hørt både Isabella Rosselini og Sissel Kyrkjebø.

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over.Hvem jeg ligner på.

Men er i allefall glad for at det ikke er ett menneske i verden som har lik personlighet som meg.....der er jeg unik.

Koldbruna :tunge1:

Skrevet

Jerry Hall ex fru Mick Jagger. (håper det var en ung utgave de sikter til :o )

:kul:

Skrevet

Har fått hørt at jeg ligner på Alexis Bledel(hun som spiller Rory i Gilmore Girls), Kristin Davis og Liv Tyler.

Skrevet

Har fått høre to ganger i det siste at jeg ligner på Reese Witherspoon.

Synes ikke selv at vi ligner så voldsomt, men det er visse likhetstrekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...