Gå til innhold

Hvem er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis du skulle sammenligne deg med en kjendis. Utseende, personlighet, osv. Hvem synes du at du ligner på?

Jeg ligner på Sahra Ferguson.

Hun heter Sarah, ikke Sahra :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I folge VG ligner jeg paa Bridget Fonda og Audrey Hepburn, men en venninne mener jeg ligner paa Joely Richardson. Ligner nok aller mest paa meg selv :sjarmor: Og er noksaa fornoyd med det!

Hvis jeg skulle byttet utseende, ville jeg lignet paa Cameron Diaz (minus kvisene)!

Skrevet

Jeg ligner visstnok på Lena Phillipson - iflg. de som har greie på det.

Personligheten min stemmer nok best overens med Solan Gundersen - også det iflg. de som har greie på det! :hoho:

Skrevet

Fått høre jeg ligner Kari Traa!

Engang for veldig lenge siden var det en skrullete dame som mente jeg lignet på Ingrid Bjoner (Norsk operasanger...vet ikke om hun lever lenger..men vi ligner IKKE :ler: )

Skrevet

Ei har sagt jeg ligner på anne kat. Men jeg er langt fra blond. Forresten ligner jeg en del på avataren min, har faktisk en likedan føflekk også. Men Tiffany er hakket penere spør du meg 8)

Skrevet

Mange sier at jeg ligner på Aqua-Lene av utseende.

Personlighet: den må jeg tygge litt på..

:)

Skrevet

Ligner visstnok på Mette-Marit... :ler:

Utseende altså.

Skrevet

Utseende: Kermit :hoho:

Personlighet: Min egen :kul:

Skrevet

jeg har fått flere kjendiser slengt i ansiktet, langs "du likner litt på..."

John Cleese, M. Abel, Beethoven (dette med beethoven ble riktignok sagt i sene nattetimer av en person som var ettertrykkelig tilsjasket av forfriskninger), Christoffer Loyd (professoren i tilbake til fremtiden-filmene)

Jeg likner på meg selv for det meste

men av og til likner jeg ikke grisen......... :ler:

Milo

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Ligner visstnok på Mette-Marit... :ler:

Utseende altså.

Det gjør visst jeg også..

Skrevet

Om jeg likner på noen så er jeg ganske lik Katie Holms av utseende tror jeg. Har også fått høre at jeg likner på hun yngste datteren i Nanny.

Skrevet

Tante Pose. MED pekefinger. :ler:

Skrevet
Om jeg likner på noen så er jeg ganske lik Katie Holms av utseende tror jeg. Har også fått høre at jeg likner på hun yngste datteren i Nanny.

da må du være utrolig pen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ligner - Siv Jensen :o

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har fått høre at jeg ligner - Siv Jensen  :o

Kan det være fordi du ER Siv Jensen? :tunge1:

Skrevet

Jeg ligner visst av utseende på Silje Stang. Det må være noe i det, for jeg har hørt det fra mange hold i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...