Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2004 #21 Skrevet 20. juni 2004 Når jeg var yngre fikk jeg kommentar om at jeg lignet på hun blonde fra "Fucking Åmål"... Personlighet?...Hmm...ingen jeg kommer på.. Clea
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #22 Skrevet 21. juni 2004 Utseende - Tjorven i Vi på saltkråkan Personlighet - min, min, min, ingen over - ingen ved siden av!
Comeback Kid Skrevet 21. juni 2004 #23 Skrevet 21. juni 2004 Jeg likner en blanding av MiniMe og Pondus. Huff.
Julie Skrevet 21. juni 2004 #24 Skrevet 21. juni 2004 Amanda Peet utseendemessig har noen sagt. Ser det ikke helt selv men :-?
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #25 Skrevet 21. juni 2004 Etter at jeg klippet håret sier vennene mine at jeg er litt Audrey Hepburn - aktig. Aner ikke hvordan hun ser ut.
Gjest 1111 Skrevet 21. juni 2004 #26 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har fått høre av mange at jeg ligner på Christina Ricci i ansiktet. Personlighet? hmm.. :klø: den må jeg nok komme tilbake til.
lille mor Skrevet 21. juni 2004 #27 Skrevet 21. juni 2004 Trur jeg er ganske lik meg selv av utseende. Og personligheten, tja meg selv kanskje. Og i og med at jeg er så kuul som jeg er, så er jeg ganske fornøyd med det.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 21. juni 2004 #28 Skrevet 21. juni 2004 jeg får höre at jeg ligner på på Meg Ryan, men men..
Hilde Skrevet 21. juni 2004 #29 Skrevet 21. juni 2004 Hihi, ganske festlig at stort sett alle har fått høre/mener selv at de likner på kjendiser som er forholdvis pene. Når jeg tok testen på vgnett rullet det ene flotte navnet opp etter det andre (angelina jolie, kristen davies, sophie ellis baxtor), men når alt kom til alt var min nr1 dobbeltgjenger i kjendisverdenen ingen ringere enn.. Margareth Tatcher!! Gudbedre som jeg har blitt mobbet for det av sambo og hans kamerater. "Når jeg skal prøve å holde igjen når jeg har sex kan jeg bare tenke på deg istedet!" Den kjendisen jeg selv mener jeg likner mest på er nok synnøve svabø. Både utseendemessig og personlighet, faktisk.
*Emma* Skrevet 21. juni 2004 #31 Skrevet 21. juni 2004 Har fått høre av flere at jeg liker på Jenny McCarthy - noe jeg ikke ser selv i det hele tatt. Men jeg syns faktisk at jeg noenganger kan likne litt på Reese Witherspoon.... Personlighet..en blanding av Monica i Friends og "Elle Woods" i Legally Blond kanskje.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #32 Skrevet 21. juni 2004 Muligens fry i futurama. Jeg er iallfall minst like slaskete, rotete og tørr i humoren. Men eneste er at jeg ikke er mannfolk ;( Buhu! Eller nei.
Amarante Skrevet 21. juni 2004 #35 Skrevet 21. juni 2004 Har fått høre at jeg likner på julie i hotell cæsar. Syns kanskje ikke det selv, men noen som har sagt det..Av personlighet tror jeg nok det blir monica fra friends
Gjest Seleena Skrevet 21. juni 2004 #36 Skrevet 21. juni 2004 Begge mine bestemødre seier eg er lik på Julie i Hotel Cæsar utseendemessig. Men eg er nok ikkje så kunstnerisk og bohemaktig som henne og går ikkje i slike kle. Har og hørt eg lignar på ho mørk-håra jenta i Rosswell. Er meir nøgd med det Eg kjenner ingen kjendisar, så å samanligne min personlighet med ein kjendis er nok vanskeleg
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2004 #37 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har hørt at jeg er lik Ellen Horn.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #38 Skrevet 21. juni 2004 Får høre at jeg likner på Ludvig (i flåklypa) stadig vekk. Jeg tar det som et kompliment, da jeg synes han er så søt
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #39 Skrevet 21. juni 2004 Eg har håret til Herborg Kråkevik, viltert og bustete nå eg ikkje gjer drastiske endringar. Pappa, derimot - klin norsk, med røtter frå Volda - er ganske så lik på Mullah Krekar, faktisk! Pappa
Kelsey Skrevet 22. juni 2004 #40 Skrevet 22. juni 2004 Hihi, ganske festlig at stort sett alle har fått høre/mener selv at de likner på kjendiser som er forholdvis pene. Når jeg tok testen på vgnett rullet det ene flotte navnet opp etter det andre (angelina jolie, kristen davies, sophie ellis baxtor), men når alt kom til alt var min nr1 dobbeltgjenger i kjendisverdenen ingen ringere enn.. Margareth Tatcher!! Nesten det samme skjedde da jeg prøvde. Først kom det opp flere stjerner jeg gjerne ville sammenlignes med, bl.a. Marilyn Monroe og Elin Tvedt (kan desverre ikke si at jeg ser noe likhet da). Var veldig spent på førsteplassen, som viste seg å være Mo Mowlam :-? Hadde aldri hørt om henne engang jeg (kanskje jeg er for ung?), men litt kjedelig, da kan jeg jo ikke skryte av at jeg ligner på den og den kjendisen Forresten så fikk jeg Anna Lindh på andreplass, og det kan kanskje stemme. Har alltid syntes at hun ligner på mamma, og jeg ligner på henne igjen. Når det gjelder personlighet aner jeg ikke hvem jeg ligner på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå