Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 (snart 24) og har fortsatt et babyface. Kinnene mine er runde til tross for at jeg er slank og jeg har ingen definert kjeve.

Er glad for at ansiktet er feminint men synes jeg ser så bollete og ung ut - ville gjort mye for definerte trekk.

Jeg likner litt på Kate Bosworth da hun var yngre. Hun gikk ned dramatisk i vekt og bollekinnene forsvant men jeg vil ikke bli helt anorektisk.

Jeg vet at mye kan endres med sminke. Jeg bruker allerede bronzer langs kinnbena, noen som har andre tips?

Anonymous poster hash: 948b8...968
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg en blusher på toppen av bollekinnene så dus utover mot kinnbena, en uten skimmer og ikke for lys i farge så dem ikke blir highlighted for mye, Legg concealer/ en highligheter på toppen av kinnbena for å få dem mer frem. Skygg med bronzeren fra kinnbena opp ved ved sidene av tinningen,og sidene av pannen. Dus det godt ut. Skygg med bronzeren/eller en mørkere foundation under kjevepartiet og under haken, blend det godt ut for en mer definert kjeve.

Se hva du får til !

Hilsen MUA :blomst:

Skrevet

Du kan også søke på contouring and Highlighting på Youtube for å få tips på hvordan du kan fremheve trekkene i ansiktet mer.

- MUA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...