Hundejente Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Sønnen min går i en liten familiebarnehage med fire barn og én "barnehagetante". Én dag i uka er det en pedagogisk leder (eller noe sånt) sammen med dem. Snart er det sommeravslutning, og vi har tenkt til å spleise på en fin blomst til barnehagetanten (sorry, sikkert ikke den riktige betegnelsen). Bør vi gi noe til den pedagogiske lederen også? Vi voksne har ikke så mye med henne å gjøre, og barna ser henne én dag i uka. Føler at hun burde få noe, men føler det blir feil å gi det samme til henne som til barnehagetanten, samtidig som vi ihvertfall ikke kan gi en mindre blomst til henne, "du er bare verdt en liten blomsterkvast" liksom.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Kan du ikke høre med "barnehagetanten" om ped.leder skal være tilstede på avslutningen? Isåfall bør hun få no, hvis ikke dropper du det.Anonymous poster hash: cb5ba...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Sønnen min går i en liten familiebarnehage med fire barn og én "barnehagetante". Én dag i uka er det en pedagogisk leder (eller noe sånt) sammen med dem. Snart er det sommeravslutning, og vi har tenkt til å spleise på en fin blomst til barnehagetanten (sorry, sikkert ikke den riktige betegnelsen). Bør vi gi noe til den pedagogiske lederen også? Vi voksne har ikke så mye med henne å gjøre, og barna ser henne én dag i uka. Føler at hun burde få noe, men føler det blir feil å gi det samme til henne som til barnehagetanten, samtidig som vi ihvertfall ikke kan gi en mindre blomst til henne, "du er bare verdt en liten blomsterkvast" liksom. Jeg ville gitt gave til dem begge. Selvfølgelig like flotte blomster til dem begge :blomst: Anonymous poster hash: 12939...7e3 1
-Missi- Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg stemmer for gave til dem begge, det vil de garantert synes er hyggelig
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Gi til begge Jeg var nettopp med på en avslutning med 8 ansatte, hvor 2 av dem ikke fikk blomst pga at de som hadde arrangert dette hadde "satt strek" på den og den type stilling. Dette var 2 personer som har mye med barna å gjøre, og jeg var så flau og lei meg på deres vegne at jeg visste ikke hvor jeg skulle snu meg Anonymous poster hash: f8e6b...584 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå