Gå til innhold

Når fant du din stil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt en bestemt stil, over tid hvertfall. Vært innom litt forskjellig, men for det meste vært ganske vanlig.

Men jeg har alltid ønsket å finne min stil, jeg føler vel at jeg ikke har funnet meg helt.

Hvor gamle var dere da dere fant deres stil?

Spesielt dere med en ganske særegen stil.?

Synes du det er en aldersgrense for å eksperimentere med mer vågal (ikke utfordrende) og anderledes stil? For gammel liksom?

Hva om man i en alder av 30 vil farge håret rosa og lilla?

Eller bli skikkelig 50tallls babe?

Anonymous poster hash: ae124...c73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har først siste årene funnet stilen jeg er komfortabel med. Er nå 35 år. Ting har skjedd med kroppen etter to svangerskap, og fokuset har endret seg litt. Jeg har ulike stiler etter hva jeg skal ut på den dagen; "leke med unger" og "viktig møte på jobben" har ulike stiler. Hvis du er typen som endrer stil litt innimellom ville jeg ikke syns det hadde vært rart om du eksperimenterer litt. Da er det jo på en måte stilen din å prøve nye ting... :)

Anonymous poster hash: 633bb...7cd

Gjest Nanne70
Skrevet

Tja...vet ikke om jeg har funnet den helt ennå, jeg, og jeg har bikket 40....På den andre siden så vet jeg ikke om jeg synes at det er så viktig at jeg har en stil som kan puttes i en bestemt bås, heller :) Sånn sett kan du jo si at du oppnår din stil ved å bruke de klærne du liker, uavhengig av stilretning - det er jo da du oppnår en unik stil som er bare deg!

Og nei, det er absolutt ingen aldersgrense når det gjelder å eksperimentere med stil: http://advancedstyle.blogspot.no/

Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg har en veldig "preppy" stil, liker at det ser veldig konservativt ut fordi det gjenspeiler hvordan jeg er som person. Den stilen fant jeg som 20 åring :)

Skrevet

Jeg syns man skal gjøre akkurat hva man vil:)

Men det bør jo selvfølgelig passe. Og jeg syns ting må matche på et vis. Spesielt om man ønsker å kjøre en gjennomført stil. Noe av det verste jeg ser er folk som "eksperimenterer" uten å ane hva de egentlig driver med. Har du 5 plagg du syns er kule betyr det ikke nødvendigvis at man må ha på alle samtidig :P

Har selv holdt på med "alternativ stil" i mange år. Vært gjennom mange forskjellige stiler, men føler kanskje jeg har funnet min stil nå de siste årene. Er 25 år. Nå er jeg mer glad i mer casual, men med elementer som har litt farger, er overraskende, småting som skiller seg ut.... Går for det meste i svart da:)

Men er kjempemorro å prøve klær foran speilet og finne antrekk som passer Og da er det jo lov å prøve noe man ikke har prøvd før. Er man fornøyd så go for it! Er også masse inspirasjon å ta fra på nettet.

Gjest Regnstorm
Skrevet

Jeg har vel en slags stil, men jeg vet ikke hvordan den kan beskrives, for jeg bytter hele tiden. Men jeg er glad i statementplagg, og kler meg veldig etter årstid, humør og innfall. Nå om sommeren kjører jeg for eksempel veldig hippie og bohem, mens om høsten går jeg fort tilbake til en mer rocka og punkete stil, selv om unntak definitivt forekommer, og jeg alltid blander inn ulike elementer. Får med jevne mellomrom dilla på ting, slik som nå når jeg har litt dilla på "smultringturbaner", og er på utkikk etter nye impulser hele tiden. Bruker definitivt klær som kreativt uttrykk :P

Føler meg ganske sikker på hva jeg liker og hva jeg er ute etter, og selv om jeg alltid har vært eksperimentell med klær så er det vesentlig mye mer vellykket nå enn da jeg var 16. Synes aldri det er forsent å prøve noe nytt, klær og stil kan være så utrolig gøy :)

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Jeg har aldri hatt en bestemt stil, over tid hvertfall. Vært innom litt forskjellig, men for det meste vært ganske vanlig.

Men jeg har alltid ønsket å finne min stil, jeg føler vel at jeg ikke har funnet meg helt.

Hvor gamle var dere da dere fant deres stil?

Spesielt dere med en ganske særegen stil.?

Synes du det er en aldersgrense for å eksperimentere med mer vågal (ikke utfordrende) og anderledes stil? For gammel liksom?

Hva om man i en alder av 30 vil farge håret rosa og lilla?

Eller bli skikkelig 50tallls babe?

Anonymous poster hash: ae124...c73

Hva legger du i en vågal stil? Er det å farge håret rosa og lilla? Ta en tur på løkka så finner du i hvert fall mange jenter i 50-talls stil som er godt over 30 :)

Tror jeg var rundt 25 da jeg "fant min stil", om man kan kalle det, det. Og rundt de tider ble jeg også mer trygg på hvem jeg er og min egen kropp. Det har nok en sammenheng. Syns ikke at du skal stresse det. Det kommer når det kommer :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er 38, og eg leitar framleis. Men går i retning av klassisk, britisk landstil og preppy.

Skrevet

Rundt 14 er vertfall et avgjørende år for meg stilmessig. Da fant jeg selvsikkerheten til å være meg selv fullt ut. Begynte å gå i skjørt og kjoler og kjøre "min greie" uavhengig av hva andre tenkte. Det henger absolutt ved meg enda selv om stilen har modnet litt så er basic konseptet den samme. Alltid hatt en veldig sterk personlighet og husker den tiden som virkelig blomstringstiden min og en avgjørende periode i livet mitt.

Nå går jeg kansje med litt andre kjoler og skjørt men kjører fortsatt "min greie" og elsker å skille meg ut av mengden og ikke være a4. Nå bor jeg i tilegg nær storbyen så her er det bare å kjøre sin greie fullt ut :)

Syns generelt det er kult når folk skiller seg ut litt jeg :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Flere ganger ;) Er litt på leting igjen nå...

AnonymBruker
Skrevet

Finner "min stil" omtrent hver uke jeg :ler:.

Anonymous poster hash: 674fb...bc1

• Liker 1
Skrevet

Hatt noen stilskifter gjennom årene, men føler jeg har funnet min stil nå.

• 14-19 Rock/metal-stil.
  • 19-23 Blanding av rock/vanlig stil.
  • 23-dd Heller mer mot klassisk, med innslag av rock dersom det er anledning for det.

Av farger går jeg mye i sort, blått og lilla og bruker mye kjoler og skjørt.

Gjest Solsmil
Skrevet

Nå er jeg bare 22, så det kan selvsagt hende jeg forandrer stil om noen år eller tiår, selv om jeg egentlig ikke tror det. Det føles veldig som om jeg har funnet min stil, og det kom ganske naturlig og av seg selv når jeg var rundt 16-17.

Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg vil si at stilen min er klassisk og elegant og veldig feminin. Jeg går aldri ut av huset upyntet. Sånn er jeg, hehe.

Gjest Maman
Skrevet

Fant den da jeg nærmet meg 30. Har en 60-tallsinspirert, parisisk klassisk stil.Har alltid likt det, men gikk ikke 100% inn for det før for et par år siden. Kjøper nå svært få moteklær, med mindre plaggene passer med stilen.

AnonymBruker
Skrevet

Stil og stil. Jeg kler meg etter humør, men folk som kjenner meg vil vel si at kjoler og skjørt er min "stil". Jeg går aldri i bukse! Har ikke eid en bukse på 8-9 år. Jeg liker å fremheve fordeler, som smal midje og runde hofter.

Hvis jeg må gi stilen et navn ville det blitt "feminint", og jeg har kledd meg slik siden jeg var rundt 20 år.

Anonymous poster hash: bfcb9...641
  • Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Vil kanskje kalle min stil en mellomting mellom klassisk, causal/ smart casual og preppy. :3 Aldri helt satt på en av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig "preppy" stil, liker at det ser veldig konservativt ut fordi det gjenspeiler hvordan jeg er som person. Den stilen fant jeg som 20 åring :)

Så du gjør som det står her:

http://www.wikihow.com/Look-Preppy

:)

Anonymous poster hash: 1392a...18d

Skrevet

Jeg har ikke funnet én stil som liksom er meg, men føler heller at jeg har funnet stilsansen min. Vet mer sikkert nå enn før hva jeg liker og ikke liker, og hva som kler meg.

Nå er jeg 26 år så i denne sammenheng er jeg vel fortsatt ikke så veldig gammel, men jeg finner fremdeles mye inspirasjon herfra og derfra og prøver ut nye stiler stadig vekk. Ingenting ekstremt eller veldig uvanlig, men jeg er innom flere stilkategorier. Trives best sånn, da har jeg jo mer å velge mellom, og det er gøy! :)

Motebildet endrer seg dessuten hele tiden, hvilket betyr at man blir presentert for nye idéer og fargekombinasjoner og antrekk. Jeg brydde meg for eksempel ikke så mye om maxikjoler og -skjørt før, rett og slett fordi jeg ikke så det så ofte. Nå som jeg ser det overalt har jeg fått dilla på det selv, fordi jeg blir så inspirert av det jeg ser.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri lett etter min egen stil jeg. Er 45 år og kan nok ikke puttes i en bås hva gjelder stil. Ikke liker jeg å putte ting i båser heller.

Men jeg vet bedre hva som kler min kropp og hva jeg liker av snitt, farger, mønster, stoff ol. Så jeg velger nok heller etter kvalitet fremfor stil.

Så det blir vel en god miks av stram foretning, jeans, preppy, hipster, rock mm her.

Anonymous poster hash: f7683...4d4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...