AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Ja folkens da har jeg klart det store. Er en dame som kommer fra en super familie og vi blir sett på som respektable mennesker som er godt likt. Jeg har vel kanskje vært rebellen i familien, men er en god alene mamma til 3 barn og jobber MYE for og kunne gi barna det de trenger. Har hatt en grusomt forhold i 7 år som jeg endelig er kommer meg utav. Nå har jeg truffet en god venn. Han er en åpen reflektert snill og god gutt. Men har en fortid som kriminell og har brukt en del narkotika. Idag er han "ren". Jobber å tjener gode penger. Ingen skyld og gjeld. Han er veldig åpen om fortiden sin og er veldig bestemt på at det livet er ikke for han. Han har kuttet mange venner og sier han er villig å ta prøver for å besvise han er ren. Vi bor på en liten plass så stempel har han fått. Er så redd for at jeg skal bli sett ned på av familie og venner pga at jeg tør satse vidre på han. Er det noen som har vert i lignende sitvasjon? Han ELSKER barna mine og han er mer pappa for de en deres egen far som ikke vil ha noe med de og gjøre. Var ikke tunge stoffer han brukte og aldri sprøyte. Du ser ikke på han at han har levd et tøft ungdomsliv. Bestandig fin i klærne og velstelt! Han kommer fra en familie hvor foreldrene ikke har brydd seg. Han og søstrene har vokse opp med bestemoren. Idag har han grei kontakt med foreldrene, men vil tru han enda er sint å bitter pga av elendig barndom. Ikke angrip med nå. Jeg vil bare ha litt veiledning om hva jeg evnt burde tenke vidre Anonymous poster hash: 6e0af...9bb
Gjest Knuse Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Hvis du virkelig elsker ham du også, så spiller det ingen rolle hva familien og vennene dine måtte synes. Grip kjærligheten når den er der er mitt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Vis meg det mennesket som ikke har gjort noe dumt i løpet av livet sitt! Blås i hva andre mener og sier. Lykke til med kjærligheten! Anonymous poster hash: d43d9...c5e 1
Odin-Den-Enøyde Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Så lenge kriminalitet og narko virkelig hører fortiden til, drit i hva andre syns! Om folk heller vil mislike han for noe han var og ikke ta sjangsen på å like han for den han er nå, så er det faktisk ikke ditt eller hans problem Om dere har det fint sammen og alt er bra, hev hodet og vis at du er bedre enn alle dem som fremdeles lever i fortiden. Noen klarer faktisk å komme ut av det Jeg har selv vært borti diverse og var ikke mors beste barn i ungdommen, noe svigerforeldrene mine også vet. Men de holder det ikke mot meg eller samboeren min. At han er åpen og står for det han er gjort er jo bra og forhåpentligvis vil andre også innse etterhvert at fortid faktisk er fortid. Håper det ordner seg for dere
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Tusen takk folkens. Var 3 svar som fikk meg til å smile. Jeg skal så klart bli bedre kjent med han. Men som jeg sa til han, merker jeg bare en antydning til tull er det RETT ut av mitt liv! Mine barn skal aldri måtte oppleve barnevernet etter politiet pga en dust som ikke klarer ligge unna problemer! Så blir en spennende tid jeg går i møte men går den med åpent sinn Anonymous poster hash: 6e0af...9bb
Ramona Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Jeg heier på kjærligheten! og ikke alle bygdetullingene som rakker ned på den...
Anciol Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Drit i bygdedyrsladder. Han er blitt vanlig og ønsker seg et helt vanlig liv, med kone og barn, så sats på han, glem fortiden hans:) Se fremover ikke bakover:)
Gjest Evel Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Noen blir faktisk voksne og tar ansvar for både sin fortid og framtid. Så tar han ansvar og dere blir godt kjent med hverandre så ser jeg ikke noe galt i dette. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå