AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Er det mulig å virkelig føle så mye og så sterkt, blir helt skremt! Vi har et forhold med store oppturer, men igjen store nedturer.. Vi har gjort de mest fantastiske ting sammen,vi tenker så likt, humoren er så lik, følelsene for hverandre er så sterke og sexen.. Har ikke ord! Men vi er to veldig følsomme personer som virkelig har surret det til noen ganger, så mye missforståelser og unødvendige hendelser (ikke utroskap eller vold). Når de hendelsene har skjedd koker det over, vi greier ikke løse opp i de, kanskje vi er alt for overfølsomme.. Vi har prøvd å gå hver vår vei, men det går ikke! Vi ender bare tilbake til hverandre. Vi greier ikke møte andre når vi har gått fra hverandre, greier ikke slutte å håpe, lengte og tenke på oss. Jeg skriver dette fordi jeg er litt rådløs akkurat nå. Pga bruddene er både han og jeg redd for å gå all in igjen, men vi greier ikke la hverandre være, det gjør for vondt! Han gråter, jeg gråter, så prater vi ut, ler, koser, har sex og der er vi tilbake i bobla vår. Han sier han ikke greier å se for seg livet uten meg og jeg føler det samme.. Høres sikkert ut som to fjortiser, men vi er voksene mennesker. Hva gjør man her? Følger følelsene og hjerte eller sette en strek? Anonymous poster hash: 49b4e...5e1
trollhassel Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Huff jeg vet så alt for godt hvordan du har det. Gikk i 7 år i samme forhold med 2 barn! Aldri elsket noen så høyt, men aldri hatet noen så høyt på samme tid. Nå i sommer ble det slutt mellom åss og jeg er ENDELIG klar for å gå vidre!! Er helt ferdig med han og har truffet en ny venn som gir med så mye godt i livet jeg aldri fikk med min eks. Nå når jeg ser tilbake kan jeg ikke forstå at jeg har klart alle årene! Av og til må man gi slipp på de man elsker. Før det funker bare ikke! Men la aldri noen fortelle dere hva som er best for deg. Heldigvis hadde jeg en fantastisk familie og gode venner som bestandig støttet med i våre nedturer! Håper du finner utav det
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Huff jeg vet så alt for godt hvordan du har det. Gikk i 7 år i samme forhold med 2 barn! Aldri elsket noen så høyt, men aldri hatet noen så høyt på samme tid. Nå i sommer ble det slutt mellom åss og jeg er ENDELIG klar for å gå vidre!! Er helt ferdig med han og har truffet en ny venn som gir med så mye godt i livet jeg aldri fikk med min eks. Nå når jeg ser tilbake kan jeg ikke forstå at jeg har klart alle årene! Av og til må man gi slipp på de man elsker. Før det funker bare ikke! Men la aldri noen fortelle dere hva som er best for deg. Heldigvis hadde jeg en fantastisk familie og gode venner som bestandig støttet med i våre nedturer! Håper du finner utav det Så bra det ordnet seg for deg Jeg kan på ingen måte si at min ikke gir meg noe. Han gir meg så mye som ingen andre har gjort før.. Og uansett hvor sur eller lei oss vi har vært, har vi aldri hatet. Men ja, det blir litt voldsomt å gå med så sterke følelser konstant. Jeg håper så klart vi kan løse det, men det viktigste er at vi begge har det bra, sammen eller ikke.. Anonymous poster hash: 49b4e...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå