Gå til innhold

Hvilken rettetang skal jeg velge? Vil ikke kjøpe GHD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en rettetang. Men jeg kommer nok til å bruke den ganske sjeldent, så jeg ikke ser nødvendigheten i å kjøpe f.eks GHD som koster mye. Derfor vurderer jeg disse to alternativene:

Remington S9500: http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/rettetang/RS9500/remington-rettetang-s-9500#tab-store-availability-trigger

GA.MA CP1 Ceramic:

http://www.bangerhead.no/no/artiklar/gama-cp1-ceramic.html

Hvilken av disse to hadde dere valgt? Og er det noen som har erfaring med disse?

Anonymous poster hash: 3e0ee...801
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var fornøyd med min Remington etterlannet men merket jo forskjellen mellom den og GHD. Ser at du ikke skal bruke den så ofte så ville jeg kanskje gått for Remington og en god varmebeskyttelse.

For all del, ikke glem varmebeskyttelsen.

AnonymBruker
Skrevet

CHI

Cloud Nine

Mine favoritter :)

Anonymous poster hash: 69ecc...3dc
Skrevet

Har GAMA, funker fint

Skrevet

Har Remington, den er drit bra synes jeg :) Den som er svart og hvit med blomster :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Flere som har erfaring med Remington?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg har aldri i mitt liv brukt en rettetang før, så beklager om jeg kommer med dumme spørsmål... :flau: Men kan man bruke et rettetang nokså tett inntil hårrøttene? Jeg har nemlig en merkelig verv i luggen min fremme, og lurer på om bruk av rettetang vil hjelpe?

Skrevet

Kommer vel ann på hvor tett du mener, men så lenge det er klaring på 1 cm så går det nok uten problem :)

Skrevet

Jeg har både remington og ghd, liker faktisk den fra remington bedre. Det er en eldre versjon av sleek and curl tror eg. Har også en remington jeg kjøpte til 200 kr i london, synes også den retter bedre enn ghd, men føler den sliter noe mer på håret.Tommelen opp for remington altså :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har obh nordica bjørn axen tools champagnefarget med slangeskinnmønster. Veldig fornøyd med denne. Har hatt ghd tidligere men solgte den for noen år siden da jeg klippet meg kort. Nå har jeg holdt på med hår-sparing i 2 år og har brukt obh i disse årene. Er superfornøyd. Synes ghd er vel oppskrytt. Skal du bare bruke den av og til kan du sikkert kjøpe en fra europris også, bare du husker varmebeskytter. Så lenge man ikke driver som profesjonell ser jeg ingen grunn til å bruke 2 laken på en rettetang som bare skal brukes av og til og som egentlig i bunn og grunn, ikke er stort bedre enn de billige. Er min mening i alle fall.

Anonymous poster hash: c872b...f2c

Skrevet

Hadde ei gang ei rettetang fra Vidal Sasson. Den var jeg veldig fornøyd med! grei i pris også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...