AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor har kg laget til slik at det skal telles hvor mange innlegg en bruker skriver? Det er jo å oppfordre andre brukere til å hetse medbrukere! Hvorfor ikke gjøre det mulig å velge å ha antall innlegg usynlige for alle unntatt modder? Anonymous poster hash: 2e0eb...b21
LilleLilla Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Så ofte som folk velger å ty til "AnonymBruker", så tror jeg ærlig talt ikke at det har så mye å si. 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Så ofte som folk velger å ty til "AnonymBruker", så tror jeg ærlig talt ikke at det har så mye å si. Både anonyme og ikke anonyme hetser andre brukere for å skrive mange innlegg. Anonymous poster hash: 2e0eb...b21
LilleLilla Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Både anonyme og ikke anonyme hetser andre brukere for å skrive mange innlegg. Anonymous poster hash: 2e0eb...b21 Jeg ser virkelig ikke hvorfor dette er noe å henge seg opp i? Kommenterer noen at du har mange/få innlegg så betyr jo ikke det at det er noe man trenger å ta inn over seg på noen som helst måte? Du bruker tiden din slik du vil(for eksempel samle innlegg på KG?), andre bruker den slik de vil. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Jeg ser virkelig ikke hvorfor dette er noe å henge seg opp i? Kommenterer noen at du har mange/få innlegg så betyr jo ikke det at det er noe man trenger å ta inn over seg på noen som helst måte? Du bruker tiden din slik du vil(for eksempel samle innlegg på KG?), andre bruker den slik de vil. Det er ikke meg det er snakk om her, bare en generell observasjon. Anonymous poster hash: 2e0eb...b21
LilleLilla Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Det er ikke meg det er snakk om her, bare en generell observasjon. Anonymous poster hash: 2e0eb...b21 Poenget mitt er det samme.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Har aldri sett noen bli hetset for ant innlegg. Anonymous poster hash: 49412...1a3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Noen har ganske mange tusen innlegg, men skriver masse bra og interessant. Når noen skriver nesten bare negative ting og bare et par ord i innlegget for å få reaksjoner eller spore av diskusjonen og samtidig har mange titusener av innlegg så er det på sin plass å kommentere det. Skjønner ikke hvorfor noen orker å bruke så mye tid og energi på å gjøre nettopplevelsen dårligere for andre mennesker. Anonymous poster hash: 0ca0a...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Noen har ganske mange tusen innlegg, men skriver masse bra og interessant. Når noen skriver nesten bare negative ting og bare et par ord i innlegget for å få reaksjoner eller spore av diskusjonen og samtidig har mange titusener av innlegg så er det på sin plass å kommentere det. Skjønner ikke hvorfor noen orker å bruke så mye tid og energi på å gjøre nettopplevelsen dårligere for andre mennesker. Anonymous poster hash: 0ca0a...7fe ENIG! Å a feks 3000 innlegg hvorav halvparten av de er avsporinger og svada gir ikke et godt inntrykk, men noen kan skrive 1000 innlegg på en måned og fortsatt skrive interessant. Jeg tror noen burde skaffe seg en dagbok og skrive flåseriene sine der. Anonymous poster hash: 17f7d...606 1
minister-mio Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Har ikke sett noen bli hetset for å ha mange innlegg. Uansett søkt å si det oppfordrer til hets 1
Gjest avocadoen Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har aldri fått noe hets pga antall innlegg
Gjest Evel Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Mitt innlegg ble vist ryddet bort. Men for å gjenta det. Jeg har opplevd slik brukerhets.
Gjest Lykkeliky Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har vært her i over 10 år og aldri hørt eller sett noe til det. Med mindre noen skriver bare fjas så skjønner jeg ikke hvorfor noen skulle henge seg opp i antall innlegg fra en bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå