AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg begynner å få følelser for en gutt som er 4 år eldre enn meg. Han startet å prate til meg på facebook i vinter,etter å ha møtt meg på byen. For noen uker siden ble jeg med han hjem etter byen, og vi hadde sex. Vi har møttes noen ganger etter dette, og jeg har overnattet en gang edru hos han. Han skriver til meg på facebook, og svarer ofte på snapchat. Jeg føler likevel at mye av "forholde" vårt går ut på sex. Det blir liksom noe som skjer hver gang jeg er hos han, etter vi har sett film eller noe slikt. Egentlig synest jeg dette er dumt, fordi jeg er jo mer interessert i en kjæreste enn en pulekompis. Føler kjemien vår er grei, men er fortsatt nervøs for å gå tom for ting å snakke om, og jeg er ikke trygg på han. Så vi kjenner hverandre ikke så godt enda. Skulle jo nesten tro han er interessert siden han tar såpass ofte kontakt osv, men er redd han bare er ute etter sex. Tørr ikke spørre hva han er ute etter heller, har skremt mannfolk bort før av å snakke om forhold alt for tidlig. Han er av og til veldig søt og skriver at jeg skulle vert der nå osv, men det begynner å bli en stund siden. Så det jeg egentlig lurer på er om du tror han liker meg? og gutter, gidder dere snakke såpass mye med damer bare for å knulle en eksta gang? Vi har jo allerede gjort det et par ganger. Trenger tips til hvordan få "forholde" et steg videre. Gjerne tips om hva vi kan gjøre/snakke om. Han er en typisk handyman som er glad i motor osv. Vi skal på fest sammen nå snart, hvordan skal jeg oppføre meg? er 90% sikker på at kvelden ender hjemme hos han. Men børr jeg bli med han hjem? TAKK på forhånd Anonymous poster hash: 2e4b7...d57
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Høres ut som han vil ha sex. Kanskje ikke rart i og med at du hoppet inn i et slikt forhold ganske tidlig. Du bør backe litt ut, og si at du egentlig er ute etter kjæreste 2
lillsunshine Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Det er fullt mulig at mannfolk er så kontaktsøkande ja når de bare vil ha sex. Det er ikke godt å vite hva han her vil, men på et eller annet tidspunkt må du bare spørre.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er i omtrent akkurat samme situasjon. Vi har holdt på en god stund nå, og jeg føler jo at det er noe mer der, men jeg lurer også på om menn virkelig går så langt at de jevnlig tar kontakt og oppfører seg som de er veldig interessert bare for å få sex. Anonymous poster hash: 2b69c...02b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Herregud, det er altså skremmende likt min situasjon! Nesten som man skulle tro det var samme fyren hvor i landet bor du? Anonymous poster hash: 2b69c...02b
kills Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 For meg så høres det ut som at han vil ha sex. Klart folk er villige til å spille de riktige kortene når tilgangen er såpass enkel.
CMHuser Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Kjæresten min er ikke sånn, og det var han heller ikke når vi "holdt på" Så ja og nei, det kan hende han er ute etter sex, men det kan også hende han har lyst til å være i et forhold med deg etterhvert
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Herregud, det er altså skremmende likt min situasjon! Nesten som man skulle tro det var samme fyren hvor i landet bor du?Anonymous poster hash: 2b69c...02b Jaa, vet det ikke var smart å starte forholde med sex. Jeg får vel bare spørre han, og forhåpentligvis får jeg et ærlig svar. Jeg er fra vestlandet btw, det er vel en typisk situasjon for kvinner som lett knytter et "band" etter sex på fylla, inkludert meg selv, haha Anonymous poster hash: 2e4b7...d57
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er i omtrent akkurat samme situasjon. Vi har holdt på en god stund nå, og jeg føler jo at det er noe mer der, men jeg lurer også på om menn virkelig går så langt at de jevnlig tar kontakt og oppfører seg som de er veldig interessert bare for å få sex.Anonymous poster hash: 2b69c...02b Hmm, skal ikke være lett å skjønne seg på! Av det jeg har fått intrykk av tidligere så dabber kontakten veldig av etter sex noen ganger, og ingen har før vert slik som han etter å ha "fått meg" Vi får vel bare prøve å spørre de forsiktig ut, og håpe på de beste Anonymous poster hash: 2e4b7...d57
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Hmm, skal ikke være lett å skjønne seg på! Av det jeg har fått intrykk av tidligere så dabber kontakten veldig av etter sex noen ganger, og ingen har før vert slik som han etter å ha "fått meg" Vi får vel bare prøve å spørre de forsiktig ut, og håpe på de beste Anonymous poster hash: 2e4b7...d57 Ja, man skulle jo tro at de blir lei etterhvert hvis det kun dreier seg om sex. For min del så har vi holdt på i over et halvt år og det er jevnlig kontakt, så det er kanskje bare noe jeg har i hodet at det bare er sex han vil. Har jo ikke verdens beste selvbilde akkurat. Anonymous poster hash: 2b69c...02b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Skal være ærlig med deg å si at jeg har vært borti lignende situasjoner som din og blitt veldig skuffet. Lurt meg selv til å tro de vil noe mer. Det stopper aldri å overraske meg hvor langt gutter går for å få sex. Selger sjelen sin til djevelen, lyver om at de liker jenter for å få seg noe.... Ganske sykt spør du meg, men helt normalt. Kanskje du er veldig god i senga, og derfor vil han ha mer. Men man vet aldri Jeg hadde prøvd å spørre på en forsisktig måte, uten å gjøre meg selv sårbar. Anonymous poster hash: 04b90...766
Gjest Leo Nardo Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Det er faktisk umulig å vite. At han ofte tar kontakt og vil snakke med deg er jo et godt tegn. Om han kun ringer på fylla eller sent på kveld er det et mindre bra tegn. Om du ønsker at forholdet ikke kun skal handle om sex, er det kanskje en god ide å finne på ting som ikke nødvendigvis er hjemme hos en av dere. Ikke vær redd for å si at du vil vente med sex om det faktisk er det du vil. Er han interessert og i tillegg noe å samle på, så respekterer han det og blir ikke mindre interessert av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå