AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg var innom en norsk Instagram-profil her om dagen, hvor en dame jobber med å fikse øyenbryn. Det var fullt av før-etterbilder av kvinner som ble bedt om å bruke castor oil først, for så å få brynene sine fikset av henne. På etterbildene var brynene VELDIG fyldige og hadde vokst masse. Selv de med overnappede bryn fikk fyldige bryn. Jeg ble helt overveldet, og fikk litt håp. Jeg har ikke direkte overnappede bryn, men de er ikke like fyldige som jeg ønsker, og har nå gått til innkjøp av denne oljen. Tenker å bruke den hver natt i hvert fall en måned for å se om den gjør underverker. Noen her som har prøvd? Jeg har også en del babyhår i hårfestet, som aldri, aldri vokser. Det er veldig irriterende, og de er så tynne at det å rette dem gjør at de knekker veldig lett. Kanskje det hadde vært en idé å prøve det på babyhårene også. Vet også at det skal være bra for hårvekst på hodet, men ser for meg at det blir litt jobb, så jeg lar være. Anonymous poster hash: a558d...5fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Det kommer aldri til å fungere. Dessverre. Etter at jeg og en venninne brukte denne oljen så ble alt vondt verre. Det hele var en smørje uten like. Bruk en ordentlig pen. Fungerer det også. Anonymous poster hash: dede6...121
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har brukt det 4-5 netter i uka i ca 1 år. Ser liten effekt. De er kanskje ørlitegrann fyldigere. Men det er jo bare å prøve, det er billig og helt ufarlig. FIkk en svær flaske til 5 dollar, er bare å smøre en dråpe på brynene hver kveld å se. Bruker oljen også på neglebåndene og blandet med bodylotion for å smøre ekstra tørre føtter. Funker supert til det.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Det kommer aldri til å fungere. Dessverre. Etter at jeg og en venninne brukte denne oljen så ble alt vondt verre. Det hele var en smørje uten like. Bruk en ordentlig pen. Fungerer det også. Anonymous poster hash: dede6...121 Hva mener du med vondt verre? Fikk dere tynnere bryn?? Anonymous poster hash: 196e0...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå