Gå til innhold

Kleineste sexstillingene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager avsporingen her, men hva må til for å få dama til å innse at puppene hennes er fine selv om hun missliker dem selv? Jeg spør fordi hun siste jeg var med hadde enorme komplekser over puppene sine og jeg følte jeg gikk glipp av masse kos og bra stillinger fordi hun ikke likte at jeg var dem. Jeg syntes jo selvsagt at brystene hennes var helt fantastisk strøkne, men hun bare hatet dem. Jeg prøvde allt mulig (tror jeg) men det ville seg ikke :(

Kunne bare trenge tips om jeg skulle oppleve en sånn dame igjen.... :(

Jeg tror kanskje ikke det nytter om du har prøvd "alt."

Like lite som det nytter å omvende en mann som har fått det for seg at "utstyret" ikke er bra nok.

Spiller liten rolle da uansett hvor mange ganger man sier at den er flott...

Du får krysse fingrene og håpe at den neste ikke er sånn :)

Har dessverre ikke andre råd til deg ang det.

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke det nytter om du har prøvd "alt."

Like lite som det nytter å omvende en mann som har fått det for seg at "utstyret" ikke er bra nok.

Spiller liten rolle da uansett hvor mange ganger man sier at den er flott...

Du får krysse fingrene og håpe at den neste ikke er sånn :)

Har dessverre ikke andre råd til deg ang det.

Det føltes skikkelig ille. Om hun bare fikk 10 sekunder inni hjernen min så ville hele komplekset hennes vært løst på et blunk! Har aldri vært så frustrert noengang :(

Skrevet

Det føltes skikkelig ille. Om hun bare fikk 10 sekunder inni hjernen min så ville hele komplekset hennes vært løst på et blunk! Har aldri vært så frustrert noengang :(

Jeg skjønner at det ikke er en god situasjon.

Og når du prøvde alt, tok på "de" ellers også, sa de var fine osv

så er det rett og slett ikke mer du kunne gjort. Du får glede deg over at du blir eldre, og med det følger det eldre damer ( om du ikke har tenkt deg på "barnerov" :) ), og da problemet forhåpentligvis løser seg selv

Ellers er det, etter mitt syn, som regle menn som ikke skjønner hvor mye kos "jentene" trenger :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også komplekser for puppene mine, så å ri er kleint, for meg. Men til gjengjeld har jeg komplekser for rumpe og lår også, så doggy er også kleint. Mange stillinger som blir kleine når man ikke er tilfreds med seg selv..

Anonymous poster hash: 8d9a1...278

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns alt bakfra er kleint, enten det er doggy, liggende på magen, "reversed cowgirl". Og ri, det gir meg bare ingenting.

Anonymous poster hash: 95141...916
AnonymBruker
Skrevet

Beklager avsporingen her, men hva må til for å få dama til å innse at puppene hennes er fine selv om hun missliker dem selv? Jeg spør fordi hun siste jeg var med hadde enorme komplekser over puppene sine og jeg følte jeg gikk glipp av masse kos og bra stillinger fordi hun ikke likte at jeg var dem. Jeg syntes jo selvsagt at brystene hennes var helt fantastisk strøkne, men hun bare hatet dem. Jeg prøvde allt mulig (tror jeg) men det ville seg ikke :(

Kunne bare trenge tips om jeg skulle oppleve en sånn dame igjen.... :(

Jeg også sliter med å ri, pga puppekomplekser. For min del handler det om at de har blitt helt "tomme" etter amming. Det hjelper ikke akkurat når man overhører hvordan mannfolk snakker om pupper eller leser hva mannfolk skriver om ulike pupper på internett. Det er liksom innlysende at puppene mine ikke er særlig flotte lenger, litt som at det er innlysende at Celina Midelfart er hakket penere enn Siv Jensen liksom (let's face it, de fleste syntes nok det).

Anonymous poster hash: 881d3...ef4

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg også sliter med å ri, pga puppekomplekser. For min del handler det om at de har blitt helt "tomme" etter amming. Det hjelper ikke akkurat når man overhører hvordan mannfolk snakker om pupper eller leser hva mannfolk skriver om ulike pupper på internett. Det er liksom innlysende at puppene mine ikke er særlig flotte lenger, litt som at det er innlysende at Celina Midelfart er hakket penere enn Siv Jensen liksom (let's face it, de fleste syntes nok det).

Anonymous poster hash: 881d3...ef4

Det finnes alikevel menn som liker flere typer pupper ;) Jeg er en av dem....bittesmå knopper og kjempestore meloner er hippsomhapp for meg iallefall...er nok flere som tenker sånn. Selvsagt er det menn som fortsatt syntes Pamela Anderson er det mest sexy menneske på jord...men heldigvis ikke alle.

Det er ikke mange menn som ligger å tenker "daæven hun har skikkelig stygge pupper altså" mens de puler.....Dere damer kan berolige dere med det

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men reverse-cowgirl.

Tror det har noe med at han liker denne veldig godt, men jeg finner ikke helt rytmen pga det er "feil vei".

Anonymous poster hash: 22e99...1e3

Sååååå enig! :bond:

Gjest Alohaa
Skrevet

Har du en partner du elsker og stoler på så er absolutt ingen ting kleint :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har også komplekser for puppene mine, så å ri er kleint, for meg. Men til gjengjeld har jeg komplekser for rumpe og lår også, så doggy er også kleint. Mange stillinger som blir kleine når man ikke er tilfreds med seg selv..

Anonymous poster hash: 8d9a1...278

Okei frøken.....Ta å gi av deg selv nå....Jeg må bare vite dette. Hvordan vil du mene at en mann kan snu trenden for deg? Hva måtte jeg som mann ha gjort for å få deg til å innse at puppene/rumpe OG lår er flotte?

Jeg bare lurer.... :vetikke:

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Stående 69 er kleint, artig å ha prøvd, men fortsatt keitete.

alt for akrobatisk for meg. Jeg syns stående i dusjen mens jeg skal ha beina rundt han er kleint. Føler rumpa blir så tung og er liivredd for å falle Endret av BettyBoop
Gjest HarryDotter
Skrevet

alt for akrobatisk for meg. Jeg syns stående i dusjen mens jeg skal ha beina rundt han er kleint. Føler rumpa blir så tung og er liivredd for å falle

Man kan fort skli i dusjen ja.....Kan bli stygt! Selv om mannen ser ut som hulken ;)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Man kan fort skli i dusjen ja.....Kan bli stygt! Selv om mannen ser ut som hulken ;)

syns den stillinga er ollete andre steder enn dusjen og. Irriterer meg. Ser så easy peasy ut på film
Gjest HarryDotter
Skrevet

syns den stillinga er ollete andre steder enn dusjen og. Irriterer meg. Ser så easy peasy ut på film

Enig....ser også ofte at mennene må ta seg kraftig sammen for å fokusere på nytelsen, mens de også må, for sitt livs skyld, klare å holde damen oppe og i rett stilling....Bare kleint og vittig rett og slett.

Ellers tenker jeg litt det samme om 69 greia......Å liksom skulle nyte å bli sugd mens man også skal nyte å sutte på henne blir så dramatisk :fnise: .....

Gjest BettyBoop
Skrevet

Enig....ser også ofte at mennene må ta seg kraftig sammen for å fokusere på nytelsen, mens de også må, for sitt livs skyld, klare å holde damen oppe og i rett stilling....Bare kleint og vittig rett og slett.

Ellers tenker jeg litt det samme om 69 greia......Å liksom skulle nyte å bli sugd mens man også skal nyte å sutte på henne blir så dramatisk :fnise: .....

syns det er noe slitsomt. Når det blir godt så blir det vanskelig å ha orgasme og suge samtidig
AnonymBruker
Skrevet

Er så enig! Klarer ikke nyte den stillingen i det hele tatt, prøver bare å suge så bra som mulig (syns det er så vanskelig i den stillingen), og klarer ikke fokusere på noe annet!

Anonymous poster hash: 0cd49...ca7

Gjest HarryDotter
Skrevet

syns det er noe slitsomt. Når det blir godt så blir det vanskelig å ha orgasme og suge samtidig

Er så enig! Klarer ikke nyte den stillingen i det hele tatt, prøver bare å suge så bra som mulig (syns det er så vanskelig i den stillingen), og klarer ikke fokusere på noe annet!

Akkurat slik jeg tenker også.....det kreves faktisk litt som mann å skulle finne de riktige tinga der nede hos henne som gir "juleglede og allsang" ;) Vi snakker riktig trykk med munn/tunge...riktig rytme osv. Å da ha en damemunn som suger all vesken i kroppen ut av deg samtidig gir en viss type forstyrrelse ja :)

Kanskje jeg burde lære meg multitasking?

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat slik jeg tenker også.....det kreves faktisk litt som mann å skulle finne de riktige tinga der nede hos henne som gir "juleglede og allsang" ;) Vi snakker riktig trykk med munn/tunge...riktig rytme osv. Å da ha en damemunn som suger all vesken i kroppen ut av deg samtidig gir en viss type forstyrrelse ja :)

Kanskje jeg burde lære meg multitasking?

Ja, ikke sant? Skal ikke være lett :laugh:

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor alle Hollywood-filmer har slik stående knulling opp etter vegger. Hvis du ikke har hatt krampe før, så får du det garantert da.

HAHAHAHA, nå lo jeg så godt at naboene må ha våknet. Mange 'gode' krampeminner etter noen forsøk på den, ja. 'Au au au, vent'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...