Gå til innhold

Mann i brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har ymtet frempå at han gjerne skulle gått i brudekjole på bryllupsdagen og jeg freaker litt ut. Første tenkte jeg at han sa det for å skremme meg, men nå har han også snakket om at han kan ha dress i kirken men vil gjerne ha kjole til festen. WTF? Det er enda fem måneder til vi skal gifte oss og jeg blir litt stressa. Bør jeg avlyse?

Anonymous poster hash: 4a0de...210
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typen min har ymtet frempå at han gjerne skulle gått i brudekjole på bryllupsdagen og jeg freaker litt ut. Første tenkte jeg at han sa det for å skremme meg, men nå har han også snakket om at han kan ha dress i kirken men vil gjerne ha kjole til festen. WTF? Det er enda fem måneder til vi skal gifte oss og jeg blir litt stressa. Bør jeg avlyse?

Er dere menn begge 2, eller er du kvinne?

Anonymous poster hash: 14e8a...9a1

Skrevet

Du må nok utdype litt mer TS, er vanskelig å svare når vi ikke vet noe om bakgrunnen deres. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du burde snakke med han skikkelig om dette, om det er noe mer som ligger bak eller om han bare tenker dette er moro..

Anonymous poster hash: 29c39...1b0
AnonymBruker
Skrevet

Det er jenta som skal gå i kjole, ikke mannen, han ødelegger drømmen min. Har da aldri gitt noe uttrykk for å være sånn før nå, da hadde jeg aldri inngått noe forhold med ham i det hele tatt! Jeg er bruden!!!

AnonymBruker
Skrevet

ååå herregud det hadde jo bare vært driiiiiiiitkult<! du bør ha på deg dress, da havner dere garantert i vg.

Anonymous poster hash: eb6f3...7e8
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Stor humor.

Anonymous poster hash: 2fea8...6e1
AnonymBruker
Skrevet

og inviter meg!

Anonymous poster hash: eb6f3...7e8
AnonymBruker
Skrevet

Troll?

Nettopp! Det er så freaky at folk tror du tuller om du tar det opp jo!

AnonymBruker
Skrevet

Er mannen transe?

Ikke som jeg vet om

Skrevet

Hadde bedt han kjøre på, men da skulle han ha gjort det skikkelig...skikkelig sminke, skikkelig hår.

• Liker 1
Gjest Timber
Skrevet

Ha ha. Fantastisk! Tenk og hatt de bildene på veggen!! :D

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv TS?

Anonymous poster hash: 05c67...21d
Skrevet

Kjør på, hvis han vil bli feminisert foran alle disse menneskene er jo det greit (som fantasi?) men det vil vel komme som et stort sjokk for de fleste. På tide med en alvorsprat eller to?

Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv TS?

Anonymous poster hash: 05c67...21d

Kan ikke se at TS svarer seg selv.

Sjekk AB kodene!

Skrevet

Da vi giftet oss var jeg i dress, fy som jeg hatet den dressen. Senere har jeg blitt mer motatt som transe. Sølvbrylløp var i 2 akter. Famile lite pynt og stas. Venner der jeg fikk utfolde meg. Kona stilte i brudekjolen sin og jeg i en nyinnkjøpt brudekjole. Å så kos det var, fikk så mye gode ord hvor fin jeg var som dame.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da vi giftet oss var jeg i dress, fy som jeg hatet den dressen. Senere har jeg blitt mer motatt som transe. Sølvbrylløp var i 2 akter. Famile lite pynt og stas. Venner der jeg fikk utfolde meg. Kona stilte i brudekjolen sin og jeg i en nyinnkjøpt brudekjole. Å så kos det var, fikk så mye gode ord hvor fin jeg var som dame.

Æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...