Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 *legge seg til dyp røst med skjegg på* Bakt supergodt bakverk! 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Gått i en interiørbutikk og sett om det på mirakuløst vis hadde blitt noe annet enn kjempekjedelig. Så hadde jeg gått hjem og lekt med puppene mine resten av døgnet. Anonymous poster hash: e4854...110 22
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Prøvd å flørte til meg gratis greier.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Siden jeg har vært fysiologisk kvinne i flere år, så hadde jeg aldri giddet å kaste bort en dag til på å være det. ingenting jeg savner... Anonymous poster hash: 06a0e...386
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Prøvd å flørte til meg gratis greier. Hva hadde du prøvd på først og hva hadde vært hovedmålet?
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Hva hadde du prøvd på først og hva hadde vært hovedmålet? Godteri -> bil
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Gått inn på Gaysir.no, postet bilde og hatt lesbesex dagen lang. Anonymous poster hash: fd6cd...e03 1
Teeden Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Kledd meg skikkelig horete for å se hvor mange menn som ville latet som om de respekterte meg for å få seg noe. 2
Gjest Idollet Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Hadde sittet meg ved middagsbordet, sett på maten, og sukket. "Så fet mat, æsj!" hadde jeg sakt og gått. Etterpå hadde det vert ned på kafè og sladret om andre og ledd. Så på IKEA i flerfoldige timer og funnet meg noe interiør. Så hadde jeg reist på byen, blitt påspandert og påsandert til jeg hadde blitt full. Etterpå hadde jeg nektet kontakt med dem, reist hjem. Hoppet i dusjen, lekt med puppene og tatt meg litt på understelle før jeg hadde pusset tennene og lagt meg. Ahhh, vidunderlig 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Wow! Den sto det respekt av! Står det ikke respekt av å prøve å forstå hvorfor interiørbutikker er spennende, altså? Anonymous poster hash: e4854...110 3
Frisørdama Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 Født! Oh lord.. Der finnes såååååå mye annet som ikke gjør så satans vondt som man kan prøve som dame for en dag. (Dessuten tar mange fødsler mer enn en dag, jeg ville heller brukt den dagen til ting som føltes godt! 2
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 kost med pupper og mus, men hadde ikke klart å være med en mann så det måtte blitt dildo
sverre Skrevet 17. juni 2014 #20 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Oh lord.. Der finnes såååååå mye annet som ikke gjør så satans vondt som man kan prøve som dame for en dag. (Dessuten tar mange fødsler mer enn en dag, jeg ville heller brukt den dagen til ting som føltes godt! He-he, jeg har også sett problemet forbundet med at fødselen kan strekke seg over en dag og derfor er en umulighet. Men, og det er et viktig men! Av alle aktiviteter, muligheter og egenskaper som kan forbindes med "å være kvinne" er det bare fødselen jeg føler jeg ikke helt kan forestille meg uten å ha forsøkt. Og er det noe jeg synes jeg har hørt mye godt - og minst like mye vondt om - så er det fødsel! Men hva ville du foreslått? Endret 17. juni 2014 av sverre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå