Gå til innhold

Er jeg kun en sommerflørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For litt over en måned siden "spleiset" ei venninne av meg sammen med en kompis av henne. Hun mente at vi passet bra sammen og hittil så virker det som hun har rett. Vi har pratet en stund og møttes noen ganger. Jeg har ikke kjent han lenge, men jeg liker han utrolig godt. Jeg tror det er noen følelser på gang. Han er sjarmerende, morsom, interessant, smart og kan utrolig mye rart. Tidligere idag når vi snakket derimot så sa han at han var glad for at X introduserte oss fordi han syntes alltid det var koselig å ha noen å flørte med om sommeren. Jeg svarte bare "Ja, hihi^^" Men jeg fikk litt det suget i magen man får (hvis dere skjønner) fordi jeg tolket det som om at han ser på meg kun som en sommerflørt og ikke noe mer. Ifølge venninna mi så er han en snill og ordentlig fyr, ingen player. Men jeg får ikke pratet med henne om dette nå fordi hun er på ferie. Det gir kanskje ikke så mye mening å spørre her inne, men virker det som om han kun ser på meg som sommerflørt og at det ikke er sjangs for noe mer?

Anonymous poster hash: 0f036...37d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel hende det utvikler seg til noe mer enn bare en sommerflørt i løpet av sommeren da? Vis dere ikke har kjent hverandre så lenge så er det jo ikke så enkelt å si enda :)

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg noe særlig! Kanskje han brukte ordet "sommerflørt" for å se hvordan du reagerte og kanskje for å ikke virke for keen, dersom du ikke var det.

Flørt videre med han, og se hvordan det går! Ikke gi opp!

Lykke til!

Skrevet

Neh, han sa det nok for å ikke skremme deg bort? :) Ikke være for seriøs, liksom!

Skrevet

Etterhvert kan det jo hende han vil flørte gjennom høsten og vinteren også.

Ikke ta alle sorger på forskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...