AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er en kompis, og for sånn 1 år siden var vi bestevenner og snakket om alt sammen. Vi kunne bare sitte på en benk i byen og snakke om alt og ingenting i tre timer i strekk og glemte alt som var rundt oss. I dag derimot er alt annerledes. Jeg forstår godt at mennesker forandrer seg, men jeg forstår ikke hva jeg gjør galt. Han er der fortsatt for meg, og han passer på meg de sjeldne gangene vi er på fest sammen. Likevel blir han jævlig sur når jeg prøver å få til en samtale på facebook, og reagerer sykt negativt når jeg spør han om hvordan han har det. Altså, jeg prøver ikke å være frekk, og jeg er hverken falsk eller overfladisk mot han. Likevel tolker han tydeligvis dette som om jeg er ute etter noe, eller at han rett og slett hater nærværet mitt... Jeg har vent meg til å ikke bli såret av oppførselen hans lenger, men jeg begynner å bli jævlig lei. Samtidig vil jeg ikke fryse han ut av livet mitt, for de stundene vi har sammen er veldig fine... Har noen andre opplevd noe slikt med en kompis eller venninne? Bør jeg konfrontere han? Anonymous poster hash: bbd12...ab0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Det er mulig han synes du er masete, har fått nye venner eller en kjæreste og er litt "lei". Hvis du faktisk ikke tar kontakt så ofte og det er veldig irrasjonell irritasjon så hadde jeg spurt, rett og slett. Send en epost og ikke vær anklagende. Si at du setter pris på de gode samtalene dere har og lurer på om det er noe som har endret seg eller du har gjort galt. Gjerne sleng ut noen eksempler så han vet han kan være ærlig med deg. Anonymous poster hash: 51f2b...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå