Frk. Lykkelig Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Siden jeg er nordfra og bor sørpå, visste jeg at jeg skulle drikkes ut denne helgen. Ankom hjembyen fredag ettermiddag. Fikk beskjed av min forlover om å være klar lørdag klokka 12. Antrekk var vanlige klær og noe penere til kvelden. Hørtes veldig behagelig ut i mine ører. Jeg ble hentet klokka tolv, og vi kjørte til sentrum. Der ble jeg sluppet av utenfor en bygning og bedt om å henvende meg i 2. etajse. Her fikk jeg en times aromaterapi/massasje - deilig! Ble hentet igjen og fikk en rask lunch i bilen. Videre bar det til flyplassen og vi skulle ut og fly! Flyet var et småfly med plass til totalt 4 stk. Det var en utrolig fin opplevelse, og jeg fikk fly selv mesteparten av turen. Det var utrolig fint å se hjembyen og omegn fra luften på en slik måte, og det var på langt nær så skummelt som jeg hadde trodd. Værgudene var på vår side, så flyforholdene var fine. Etter flyturen bar det videre hjem til min forlover. Her kom resten av venner og familie. Vi spiste en utsøkt middag og satt og skravlet til utpå kvelden. Så ble det bestilt taxi og vi skulle videre ut på byen. Plutselig skulle jeg kles ut allikevel.... Fikk en helt gyselig grønn, lilla og hvit blomstrete skjorte, orange og sølvfarget kjole, en bleie (up and go) på hodet med tiara utenpå. Ble sminket noe helt forferdelig og måtte ha på joggesko. Så fikk jeg plakat hvor det foran sto "siste sjanse - ikke la deg stoppe" og bak stod det "selv med bolle i ovnen".... (Er gravid)! Vi ankom byen og her var det midnight sun maraton. Jeg ble puffet ut i løypa like før mål, og måtte løpe i mål med alle tilskuere i min nydelige utkledning.... Utrolig nok fikk jeg medalje. De trodde jeg hadde deltatt.... Så bar det videre på forskjellige barer og jeg ble auksjonert bort mot shots. Vi hadde en kjempefin runde på byen og stemningen var topp. Da klokken var 2 takket jeg for meg og tok taxi hjem. En utrolig fin dag. Langt over hva jeg forventet, så en stor takk til min gode venninne og forlover - og selvsagt resten som var med på å drikke meg ut!
magnhild Skrevet 20. juni 2004 #4 Skrevet 20. juni 2004 Vel overstått. Høres ut som en dag jeg også ville likt!!!
Snorkie Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 Gratulerer med overstått utdrikningslag. Hørtes ut som en flott dag :D
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #6 Skrevet 20. juni 2004 Gratulerer med vel overstått lag. Det hørtes ut som du hadde en riktig så fin dag. :D
Vimsevips Skrevet 20. juni 2004 #7 Skrevet 20. juni 2004 Utrolig hvor mange flotte og fine utdrikkingslag som er rundt omkring. Så egentlig er det vel litt rart at vi går å "gruer" oss når det stort sett blir kjempefint
nessi Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Koselig å høre at du er fornøyd med utdrikkningslaget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå