Gå til innhold

Det å sende en melding til gjorde meg lettet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann jeg nå har hatt kontakt med i 6 måneder. Vi har bare møttes 4 ganger i løpet av disse månedene, pga. reiser og avstand. Nå er vi på samme sted og fikk raskt til et møte på fredagen. Det var en veldig koselig kveld og det var en god og avslappet stemning. Vi har hatt sex alle gangene vi har møttes og alikevell er det han som har vært pådriveren når det gjelder kontakt.

Jeg forstod etter siste daten at jeg liker denne mannen veldig godt og sendte derfor en melding på kvelden etter jeg hadde kommet hjem (sov over hos ham) og sa det var koselig å se han igjen og at han måtte si fra om han ville være med meg igjen når han er tilbake fra turen sin. Han reiste nemlig på tur med guttene lørdag morgen.

Jeg fikk aldri noe svar på den meldingen, noe som er helt greit da det ikke var noe spørsmål og jeg vet fra tidligere at han er elendig med telefonen sin og det å ha kontakt med noen om det ikke er noe som skal avtales.

Derfor var jeg så modig at jeg sendte han en melding i kveld, altså mandag, hvor jeg skrev at jeg håpte han koste seg på tur og om han ville møte meg igjen før jeg reiser på ferie neste uke.

Så, mitt spørsmål er nå. Er dette masette av meg? Jeg føler meg veldig lettet fordi jeg nå kan få en avklaring på om mangel på svar på forrige melding var en avvisning eller bare enda et bevis på at han er elendig med telefonen sin.

Anonymous poster hash: ec702...68f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke masete.

Anonymous poster hash: 33caf...c3c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke masete! Jeg sendte fyren min enda en melding etter null respons på den første, og da svarte han. Etter det har vi tekstet frem og tilbake hvor han har vært flink med oppfølgingsspørsmål, og tonen er god mellom oss nå.

Anonymous poster hash: e7f65...6d8
AnonymBruker
Skrevet

Ah så godt å høre! Da er det kanskje håp :) Har jo ikke lyst til å bli gjort til fullstendig latter, men satt igjen med en god magefølelse etter siste møtet. Får bare håpe på at han gjør det samme! Hvordan vet man egentlig om en date har gått bra? For begge parter?

Skrevet

Jeg syns absolutt ikke det er masete ! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si det er masete. Dog jeg ville ikke flere ganger sett flere meldinger etter hverandre uten svar.

Men jeg ser det heller ikke som en "avklaring". Sporsmålet er jo ikke om han vil ha noe med deg å gjore, sporsmålet er om han bare vil fortsette med sex eller om man liker deg mer enn det. Ett svar er jo ikke en bekreftelse på sistnevnte.

Anonymous poster hash: b512b...72d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si det er masete. Dog jeg ville ikke flere ganger sett flere meldinger etter hverandre uten svar.

Men jeg ser det heller ikke som en "avklaring". Sporsmålet er jo ikke om han vil ha noe med deg å gjore, sporsmålet er om han bare vil fortsette med sex eller om man liker deg mer enn det. Ett svar er jo ikke en bekreftelse på sistnevnte.

Anonymous poster hash: b512b...72d

Det er veldig sant. Det jeg mente med det var at som det kvinnemennesket jeg er så overanalyserer jeg alt. Tenker at jeg ikke kommer til å få svar og lignende, og da heller ikke noen avslutning om det er det det har kommet til. Vet jo fortsatt ikke om han hadde det koselig på fredagen..

Men jeg orker ikke å stresse meg opp og bli lei meg over ting jeg ikke vet. Han er på guttetur og tar nok kontakt igjen når han er tilbake i byen :)

Skrevet

Det jeg mente med det var at som det kvinnemennesket jeg er så overanalyserer jeg alt.

Slutt med det. Overanalysering er bortkastet tid og gir deg ikke noe bedre eller lykkeligere liv, tvert i mot.

Hvis du allerede vet at han er elendig med telefonen, så er det vel ikke noe vits i å legge noe i det. Det du må dømme ham på er hva han gjør, ikke om han skriver sms.

Og så må du finne ut om du orker å være sammen med noen som ikke svarer på meldinger. For det kommer nok ikke til å endre seg noe særlig uansett.

Skrevet

Hadde det på samme måte som deg for noen måneder siden. Jeg sendte en ekstra melding, og det endte med flere møter mellom oss. Nå møtes vi med jevne mellomrom. Trives med det. Men ikke send for mange meldinger, det blir fort for mye...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå har jeg overanalysert så mye at hjernen min er utslitt. Greier ikke gjøre det lengre, så får bare prøve å ta ting som det kommer :-) Kommer ikke til å sende han noen flere meldinger nei. Det å mase er det siste jeg vil og man vet jo aldri hva personen på den andre siden holder på med. Får bare holde ut og vente på et svar :-) Takk for gode svar!

Gjest Tingelinling
Skrevet

Har han svart på den meldingen du sendte i gårkveld?

Skrevet

har du hatt kontakt med han 4 ganger på 4mnd og nå peste du opp kommunikasjonen etter siste møte? det liker ikke mannfolk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei vi har hatt daglig kontakt i 6 måneder men bare hatt mulighet til å møte hverandre 4 ganger.

- TS

Skrevet

Det er ikke masete i det heletatt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...