Worcy Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg holder på en gutt og vi har det forløbig veldig greit sammen, bare ikke kjent han så lenge. Jeg har veldig mange kamerater, og foreldrene mine er alltid på å spørre om det er noe mellom noen som helst av dem - jeg sier alltid nei fordi det er kleint, og de gjør det mye for å gjøre det flaut for meg. Nå holder jeg jo på med en av disse kameratene, og begge foreldrene mine har møtt ham. Hvordan skal jeg fortelle det? Vurderer å nesten ikke fortelle før det eventuelt kommer som facebookforhold o.l, men jeg vet ikke.. Jeg er 18.
Skjoldmøy Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Du svarer "ja" neste gang. Remametoden funker. 3
MonaPona Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Du sier at du tror det kan være noe mere med X, de har nok skjønt det allerede
Testosteron Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Når de spør for å gjøre det kleint for deg, så hadde jeg holdt kjeft lengst mulig. Dette er jo en privat sak som de ikke har noen rett på å vite straks
Gjest avocadoen Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Du bare sier at du er blitt sammen med han? Det er ikke så vanskelig.
Worcy Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2014 Du bare sier at du er blitt sammen med han? Det er ikke så vanskelig. Jeg er ikke sammen med han enda, da! vet ikke når ting skjer.
Gjest avocadoen Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Når de spør for å gjøre det kleint for deg, så hadde jeg holdt kjeft lengst mulig. Dette er jo en privat sak som de ikke har noen rett på å vite straks Det beste når man har slike foreldre er jo bare å ikke bli flau av det. Da er det ikke morsomt lengre for foreldre å erte om slike ting. 1
Gjest avocadoen Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er ikke sammen med han enda, da! vet ikke når ting skjer. Si dere dater da?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor i alle dager skal du si noe? Forteller de deg om alle de flørter eller ligger med? Det er en privatsak.Anonymous poster hash: 3127f...f45 2
Worcy Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor i alle dager skal du si noe? Forteller de deg om alle de flørter eller ligger med? Det er en privatsak.Anonymous poster hash: 3127f...f45 Nei, men de ligger ikke rundt og er sammen med hverandre, såå :-) Er veldig åpen med mora mi vanligvis, men akuratt det her ble litt små vanskelig
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Du trenger vel ikke å fortelle noe før dere er i et forhold eventuelt, mener jeg da om du ikke føler for å fortelle foreldrene dine det da, selvfølgelig. 1
super-s Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Bare si noe sånt som "jeg har møtt en fyr ja, men vi får se hva som skjer videre". Noe i den duren. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå