Gå til innhold

Uten venner, er jeg kjedelig eller usympatisk? (Langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ekte venn, som jeg har hatt nesten hele livet. Jeg har noen veldig gode venner som jeg ikke har sett på 10-15 år, og som jeg kanskje aldri kommer til å se igjen.

Jeg bor ikke lenger i Norge, og her jeg bor er det nesten umulig å skaffe seg venner, ettersom jeg jo er utlending...

Det bor mange utenlandske damer her hvor jeg bor, og mange med tvilsom grunn til å være her (mange som må gifte seg for å få bo her), men jeg er ikke av disse.

Jeg vet at mange innfødte damer mener at alle utenlandske damer er horer, og dessverre er det sant i mange tilfeller.

Jeg har 2 utenlandske "venninner", men det er fordi våre menn er venner. Jeg er åpen, har ingenting å skjule, men det er aldri total ærlighet tilbake. Jeg foretrekker å ikke være sammen med dem.

Jeg trener, men føler at jeg ikke blir godtatt av de andre damene. Det samme når jeg er ute med vårt barn. Jeg snakker norsk med barnet, så jeg avslører med en gang at jeg er utenlandsk.

Jeg lever over gjennomsnittet, har eget firma med ansatte og et godt liv, men det har ikke vært gratis.

Jeg liker å lese, film, mat (er over gjennomsnittet interessert og er flink til å lage mat), vin, ha reist mye, har ingen problemer med språket eller med engelsk eller hvilket som helst språk.

Jeg elsker dyr, barn er sosial.

Hvorfor er jeg 'venneløs'?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er venneløs pga kulturforskjellene og på grunn av at du velger å heller være alene enn sammen med venner som du ikke egentlig kan være helt deg selv sammen med

AnonymBruker
Skrevet

Huff, høres kjipt ut å bo i et annet land og ikke bli "akseptert", selv om du har lært språket osv. Bor du med mannen din eller? Er det et land i midtøsten der mannen din jobber i oljen? I så fall kan du kanskje henge en del med de andre damene som er med ektemennene sine?

Anonymous poster hash: ef594...b6f
AnonymBruker
Skrevet

I hvilket land bor du?

Anonymous poster hash: bd28f...49c
Skrevet

Det er like vanskelig som å flytte til Norge i voksen alder og prøve å få venner.

I'm still trying...

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor ikke i Norge, og manne min er herfra. Vi bor i Vest-Europa ( det er større forskjeller enn man tror).

Jeg har bodd her i 15 år, og kun med min mann i 11, jeg kjente ham ikke før det engang.

Skrevet

Det er like vanskelig som å flytte til Norge i voksen alder og prøve å få venner.

I'm still trying...

Jeg kan være vennen din, men jeg bor jo ikke i Norge!

Hvor er du ifra?

Hvor ca bor du? Jeg er fra Østlandet.

Skrevet

Så hyggelig! Du kan sende meg privat melding, så tar vi det derifra :)

Skrevet

Så hyggelig! Du kan sende meg privat melding, så tar vi det derifra :)

Ok

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land i Vest-Europa har dette synet på utenlandske kvinner? :sjokkert:
Jeg vet at mange innfødte damer mener at alle utenlandske damer er horer, og dessverre er det sant i mange tilfeller.

Anonymous poster hash: ef594...b6f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om noen vest-europeiske land der alle damene er horer.

Anonymous poster hash: 7d44e...d3c
Skrevet

Jeg har aldri sagt at alle damer er horer, men at utenlandske damer blir sett på som horer...

Det gjelder oftest alle land, ettersom ikke-EU damer må gifte seg for å få oppholdstillatelse..

Skrevet

Ja, det er ganske mange fordommer. Jeg har blitt spurt flere ganger om hvordan jeg kom til Norge og om jeg kjente mannen min før jeg giftet meg med ham.

Kommer du fra Øst-Europa eller Asia, er det mange som tror at du er "mail-order bride"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...