Gå til innhold

Spiser jeg for mye? (Slanking)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Jeg prøver å gå ned i vekt, men er usikker på om jeg spiser for mye eller for lite :fnise: Kan vise hva jeg spiste i dag:

Frokost: et eple og et beger med havregrøt som er 260 kcal

Lunsj: salat og to brødskiver

Middag: litt indisk(ganske så lite)

Kvelds: noen melonbiter

Spiser jeg for mye for å kunne se noe vektnedgang?

Anonymous poster hash: 5e802...1db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser fint ut, jeg.

Anonymous poster hash: 117b5...478
AnonymBruker
Skrevet

syns egentlig du spiser for lite jeg hvis det der er det eneste du spiser. kroppen din vil reagere med at det er tøffe tider og derfor senke forbrenningen for å ha fett å ta av når det blir krise.

Anonymous poster hash: ba83f...16f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser ikke for mye iallefall! Har det gått greit med dette i dag, eller har du gått konstant sulten?

Jeg spier ca samme mengde selv, og det holder for meg. Jeg er 167/50

Anonymous poster hash: 0f6d3...3d7
AnonymBruker
Skrevet

Finn en BMR kalkulator på nett og regn ut din BMR i forhold til aktivitet først. Så kan du enten regne kalorier selv i en mat-dagbok, eller bruke greteroede eller myfitnesspal sin kalorikalkulator, så vet du helt sikkert om du får i deg for mye eller for lite:)

Anonymous poster hash: 39dce...220
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser altfor lite ut. Det der er sikkert ikke mer enn 1000 kalorier, noe som ikke er nok på en hel dag.

Anonymous poster hash: 231ad...c4f
  • Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Du spiser for lite. Som AB over skriver - forbrenningen din settes ned når du spiser så lite.

Skrevet

Det spørs om du trener eller ikke, da.

Skrevet

Går du passe ned i vekt, 1/2-1 kilo pr uke? Føler du deg i fin form? Da spiser du passe mye mat.

Gjest Runforit
Skrevet

Heisann! Jeg prøver å gå ned i vekt, men er usikker på om jeg spiser for mye eller for lite :fnise: Kan vise hva jeg spiste i dag:

Frokost: et eple og et beger med havregrøt som er 260 kcal

Lunsj: salat og to brødskiver

Middag: litt indisk(ganske så lite)

Kvelds: noen melonbiter

Spiser jeg for mye for å kunne se noe vektnedgang?Anonymous poster hash: 5e802...1db

Jeg spiser mer til middag enn du gjør hele dagen. Dette kalles sulting.

Om du vil bli slank, fit og stram så må du spiser mer mat som kroppen kan nyttiggjøre av seg med et moderat underskudd så fettet tæres bort og helst trene så du får noen muskler i prosessen.

Gjest Carousel
Skrevet (endret)

Jeg syns det ser nokså greit ut, men det avhenger av utgangspunktet ditt, og hva som er målvekten. Frokosten og lunsjen virker veldig grei, middagen høres kanskje litt liten ut, men det avhenger også litt av hva som var i lunsjsalaten din. Hva som er "ganske så lite" middag er jo ganske subjektivt også. Og indisk mat har veldig kaloririke sauser!

Ikke glem proteinene dine når du driver med slanking! Dropp gjerne en brødskive for litt mer kjøtt eller annet protein til lunsj :)

Endret av Carousel
Gjest Steamboat
Skrevet

Går du passe ned i vekt, 1/2-1 kilo pr uke? Føler du deg i fin form? Da spiser du passe mye mat.

Amen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...