Gå til innhold

Avstandsforhold, kjæresten svarer ikke pga fotball VM..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min er i et avstandsforhold, og nå siden fotball-VM startet er det så utrolig vanskelig å få tak i han. Det er ikke snakk om bare under kampene, for siden han ser kamper til langt på natt sover han nesten til kampene starter dagen etter.

Jeg skulle bestille togbilletter for å besøke han om noen uker, og spurte derfor når det passet best at jeg kom, og jeg fikk til svar: ''det spiller ingen rolle, samme for meg, driter i det''.. er det et hint om at han ikke vil jeg skal komme eller? Det sårer i allefall litt for det virker jo som han ikke bryr seg om jeg kommer eller ikke..

Jeg tok det opp med han at jeg følte vi ikke hadde snakket sammen ordentlig siden fotball VM startet, og da ble han sur. Skjønner jo at han vil se fotball, men er det virkelig for mye forlangt at han også tar seg litt tid til meg?

Jeg vil ikke virke som en sjalu kjæreste, men jeg har ikke snakket med han i hele dag, han svarer hverken på SMS eller telefon, men han driver å legger til jenter på facebook + han er pålogget fra tlf så han ser jo at jeg prøver å kontakte han..

(Og nei, det er ikke snakk om at jeg ringer han 30 ganger om dagen og sender 40 sms haha! Har sendt to sms, en i dag tidlig og en nå, samt ringt en gang fordi jeg var bekymret for om noe hadde skjedd)

Jeg føler meg jo som en overattatched girlfriend nå hehe..

Anonymous poster hash: d3719...a30
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

VM er en gang i året. Ikke vær så kjip

Anonymous poster hash: 5d009...e78
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Noen ganger så lurer jeg på hva som skjer med mennesker? Det er VM hvert fjerde år (ikke at jeg nødvendigvis bryr meg om VM) Men hvorfor må man ha kontakt hver.eneste.dag? Jada, dere er glade i hverandre og slike ting, men gud hvor deilig det også er å bare ha en dag "fri" hvor en ikke sjekker telefonen hvert 5.minutt fordi kjæresten ikke svarer.

Det at han svarer med "det driter jeg i" - spill med samme kort tilbake da vel, få han til å besøke deg istedet, da slipper du alt det stresset med å please han.

edit: Ser man det, så mye vet jeg om fotball.

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

En gang hvert fjerde år, til og med.

Høres uansett ikke ut som det bare skyldes VM her. At han ser alt av VM og derfor snur døgnet på hodet er jo helt i orden, men at han er ufin og frekk og skjøtter andre sosiale forpliktelser som vanlig mens du blir nedprioritert har vel antagelig lite med VM å gjøre.

At han ser mye fotball må da være greit, han styrer døgnet sitt selv, men du bør vel snarere reagere på at han har tid til alle andre enn deg.

Anonymous poster hash: 40448...fc3

• Liker 4
Skrevet

Kjære deg, TS!

DETTE er ikke normalt, og det skal du ikke godta. Jeg er å i et avstandsforhold, kjæresten ser også på fotball-vm og klarer allikevel å gå både på jobb og opprettholde normal kontakt med meg. Hvor lenge har dere vært kjæreste?

Det er synd å si det, men i dette tilfellet tror jeg at "he`s just not that in to you"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, TS!

DETTE er ikke normalt, og det skal du ikke godta. Jeg er å i et avstandsforhold, kjæresten ser også på fotball-vm og klarer allikevel å gå både på jobb og opprettholde normal kontakt med meg. Hvor lenge har dere vært kjæreste?

Det er synd å si det, men i dette tilfellet tror jeg at "he`s just not that in to you"

Vi har vært kjærester i et år

Og selvfølgelig skal han få lov til å se fotball! Det som sårer litt er når han tydeligvis har tid til alle andre enn meg. Forventer ikke å snakke med han hver dag, men vi har snakket sammen på sms tre ganger siden onsdag (+ en gang på telefon da han var dritsur)

Skrevet

Ta en oppvask med han. Han skjønner sikkert ikke selv hvordan han høres ut. Ta kontakt og si det du sier her. Så får han det nok inn i hodet. Vet selv det er kjipt å legge følelsene på bordet, men det er enten det, eller at du går rundt såret og irritert over lengre tid, før du tar det opp i en krangel om 6 måneders tid.

• Liker 2
Skrevet

Vi har vært kjærester i et år

Og selvfølgelig skal han få lov til å se fotball! Det som sårer litt er når han tydeligvis har tid til alle andre enn meg. Forventer ikke å snakke med han hver dag, men vi har snakket sammen på sms tre ganger siden onsdag (+ en gang på telefon da han var dritsur)

Er dette første gang du opplever dette?

Som du sier, selvfølgelig skal han se fotball, men det er normalt å ha kontakt med den personen som betyr aller mest for deg i verden - det kommer helt naturlig. Akkurat som du tenker på hvordan han har det, og om alt er bra med han burde han å gjøre.

Det er fotball fra 1800-0200 hver dag. Mellom der er det 14 timer han kan kontakte deg.. Jeg beklager, men jeg tror jeg ville tatt dette som et dårlig tegn..

• Liker 3
Gjest Ninni90
Skrevet

Se på kamp med han :D Fotball er gøy det!

AnonymBruker
Skrevet

Se på kamp med han :D Fotball er gøy det!

Skulle gjerne gjort det, men han bor på andre siden av landet :laugh:

Gjest Ninni90
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men han bor på andre siden av landet :laugh:

Åjaa. Du får ta en alvorsprat med han når du får tak i han, eller reise en tur til han og stille deg opp rett foran tv'en! Han må gidde å svare selv om han ser kamp.

AnonymBruker
Skrevet

TS her! Tror dere det hadde vært en god ide og motstå fristelsen til å sende han melding eller ringe, slik at jeg får se hvor lang tid det tar før han tar initiativ?

Om han da ikke tar kontakt på et par dager skjønner jeg jo at jeg ikke er like viktig for han som alle andre.

• Liker 1
Skrevet

TS her! Tror dere det hadde vært en god ide og motstå fristelsen til å sende han melding eller ringe, slik at jeg får se hvor lang tid det tar før han tar initiativ?

Om han da ikke tar kontakt på et par dager skjønner jeg jo at jeg ikke er like viktig for han som alle andre.

Ja.

Skrevet

Det jeg reagerer mest på er at han rett ut sier at han "driter i det".

• Liker 3
Skrevet

VM > Girlfriend.

deal-with-it.jpg

• Liker 1
Skrevet

Sover han fra 02:00 til 18:00? Da det flesteparten av dagene spilles kamper klokken 18,21 og 00.00 og hver kamp varer gjennomsnittelig to timer. Jeg er så glad både jeg og kjæresten er interessert i VM, og at vi klarer å a kontakt(avstandsforhold) selv om det er kamper - da vi diskuterer det som skjer i disse kampene er dette gøy :)

Skrevet

VM er vel ikke vært år . Ekke det som OL da? Hvert fjerde

Gjest avocadoen
Skrevet

VM er en gang i året. Ikke vær så kjip Anonymous poster hash: 5d009...e78

Jesus. Har selv fotballinteressert kjæreste, men det er da mulig å få tak i han likevel. Her er det helt klart ikke TS som er kjip
  • Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Det jeg reagerer mest på er at han rett ut sier at han "driter i det".

viser vel at han bare er en uforskammet type
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...