AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Sukk, jeg føler meg som verdens værste person akkurat nå. Ved en tilfeldighet fant jeg ut at mine venninner, familie og samboer holder på å planlegge et suprise babyshower for meg. Hadde jo ikke forventet det i det hele tatt, så ble selvsagt SUPERGLAD! Jeg er bare veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det, nå som jeg vet om det. Det er to uker til, og veldig vanskelig når jeg er så glad for at de jeg er glad i tar seg bryet og planlegger dette, at jeg bare går rundt og smiler, samtidig vil jeg ikke ødelegge for dem som har brukt tid på å planlegge en dag for meg sånn! Hva ville dere gjort? Latet som om at dere ikke visste om det, og spilt overrasket? Sagt at du vet om det? Jeg er jo så ubeskrivelig takknemlig for dette, spesielt siden det er så uforventet. Og det irriterer meg skikkelig at jeg fant det ut! Kjenner jeg heller mest mot å bare late som at jeg ikke vet. Jeg kommer jo til å bli så glad uansett, at jeg ikke tror det blir så veldig vanskelig, men er det veldig slemt av meg?? Anonymous poster hash: 7237a...f7b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 greit nok du veit det er shower, men du veit ikke hva slags om de har valgt sånn og sånn fargetema, hvordan de har pyntet og alt det der prøv heller å gled deg til det å IKKE si noe om at du veit det, de planlegger i all hemlighet, å det værste folk veit er folk som mååå si at "haha, jeg veit at dere lager shower til meg SÅH" Anonymous poster hash: b0bdd...48b
Molte Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg trur jeg hadde latet som jeg ikke viste det 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Det er jo sant, jeg vet jo ikke noe mer enn dagen det skjer på. Blir nok både overrasket og glad uansett! Så er vel best å bare late som ingenting TsAnonymous poster hash: 7237a...f7b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå