AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har en toåring som jeg anser som normalt aktiv. Han liker å løpe og klatre og har nok av energi. Men jeg legger merke til at når vi skal forflytte oss litt lenger avstander så stopper han mye og har pustepauser, dvs han står helt stille, huker seg ned og er helt i ro i 3-10 sekunder. Så løper han videre og koser seg. Noen ganger (kanskje 1/3?) kommer det en hostekule også. Jeg har sett at verken mine nevøer og nieser i denne alderen gjør dette, og heller ikke venners barn. Det er veldig påfallende for meg når vi er sammen med dem, min gutt stopper sånn flere ganger uten at de andre barna stopper. Det har vært slik hele våren. Så, er det normalt? Kjenner dere deres barn igjen i dette?Anonymous poster hash: 92e02...07f
captiva Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Jeg ville nok sjekka han for astma. Kan høres ut som han sliter litt med pusten sin. 2
Muscae Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Kanskje du kan nevne det til legen? Det trenger ikke være noe, men det kan høres ut som anstrengelsesutløst astma. Endret 16. juni 2014 av Kjemi
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Ville ha sjekket det. Ukjent for meg (treåring). Men spekteret av hva som er vanlig er så bredt at hva som er innenfor og ikke er lett å vurdere.Anonymous poster hash: 09f5a...f4c
kisskissbangbang Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Sjekk ham hos legen, som de andre sier høres det ut som astma.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Sjekk han hos legen du. Kanskje han har litt astma. Tenker særlig siden han må hoste også. Jeg har også en 2åring, og hun gjør ikke sånn. Må vel legge til at hun er av den litt bedagelige typen, som sjelden løper så mye. Anonymous poster hash: 3ddd6...488
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Hadde definitivt gått til lege med dette. Kan virke som om han har nedsatt oksygentilførsel siden han må stoppe og hente seg inn, kan i verste fall være noe med hjertet. Skriver ikke for å skremme men for at du skal ta det på alvor og kreve en skikkelig utredning. Du er en flott mamma som har klart å observere dette. God klem til deg. Anonymous poster hash: c6906...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå