*nora* Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 Jeg var forlover til en god venninne i fjor sommer, og nå nærmer det seg første bryllupsdag. Har tenkt og tenkt på hva jeg kan gi dem, for jeg regner med det er vanlig å få en oppmerksomhet fra forloverne da? Iallefall så hadde jeg tenkt å lage album fra bryllupet, med bilder, innbydelse, sanger og litt tekst, blant annet dikt. Alle bildene jeg tok under bryllupet har de fått, men jeg tenkte at det kanskje hadde vært moro å få det i album, det blir jo ganske personlig når det er fra meg! Jeg trenger hjelp til vennskapsdikt, og kjærlighetsdikt som skal inn i albumet, og hvis noen ellers har ideer, så tas alt i mot med takk Til andre eks-forlovere; ga dere noe til brudeparet året etter, og itilfelle hva?
gummis Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Det er et dikt av Maria Wihe (paa svensk) skrevet i 1975 som jeg synes er nydelig: er vel bare lov aa skrive en eller to strofter - men hoeres det interessant ut kan du kontakte meg saa skal jeg sende hele " Kaerlek som aer att vakna tilsammans och moeta den blaaoegda morgonen at utbyta leende som vaermer at vaerna om den nya dagens framtid...." ellers finnes det mye fint i Kahlil Gibran's boeker - " kjaerligheten eier ingenting og kan ikke eies, for kjaerlighet er nok i seg selv" Hvis de giftet seg i kirken kan du ogsaa skrive inn 1ste korinterbrevet, kap 13 - (som ender med men stoerst av alt er kjaerlighetn) Kjempefint gjort av deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå