Gå til innhold

Ser tilbake og innser hvor vakker jeg egentlig var/ er

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke rart hvordan alderen gjør noe med en? Som ung var jeg misfornøyd med så mye og synes jeg var den i gjengen som var minst heldig med alt. Nå som jeg ser på bilder innser jeg at jeg var jo pen. Jeg var da minst like pen som de jeg så på som så vakre og velykkede. De som hadde alle guttene etter seg. Så kommer det frem på klassereunion at samtlige gutter likte meg på den tiden uten å si noe. Jeg får kommentarer fra voksne som sa at jeg var den vakre i gjengen. Hvorfor i all verden følte jeg meg som den stygge andungen? Hvorfor i all verden hadde jeg så lav selvtillit når det gjaldt utseende? Det er først når man er for gammel til å feste og løpe rundt i miniskjørt at selvtilliten kom. Utrolig bakvendt. Jeg ser nå at de som var de aller kuleste, de er jo helt vanlige. Noen som har følt det sånn?

Anonymous poster hash: e0a95...5aa
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste begynt å legge merke til hvor vakre unge mennesker er. Ikke nødvendigvis på en seksuell måte, men mer som yndige og uskyldige. Syns de har tykt hår og vakker hud. Så innser jeg at jeg sannsynligvis også var sånn på et tidspunkt.

..Og da innser jeg samtidig at jeg holder på å eldes :)

Anonymous poster hash: 22f4f...a43
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tenker ofte sånn at selvtillit er noe som kommer med alderen. Liten erfaring går hånd i hånd med dårlig selvtillit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ofte er det slik at man går igjennom den sårbare ungdomsalderen men dårlig selvtillit, mens 20 år senere så ser man på bilder at man var jo en søt jente / gutt. Sånn er verden :)

Anonymous poster hash: 9cf52...82c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det akkurat slik selv!! Som å lese om meg selv de innleggene her!! (De to øverste innleggene)Har fått litt panikk merker jeg ifht alderen!! 45 år nå.........

Men når jeg ser på bilder fra den tiden,så vet jeg ikke om jeg ville hatt igjen hverken klesstil eller hårfrisyre!!

Og i hverfall ikke selvtilliten og selvfølelsen!! For den var heller dårlig!!

Men huden min og kroppen min derimot, ville jeg hatt igjen!! Men husk damer: For noen flotte, modne kvinner vi er nå!! Som mange menn elsker!!!!

Anonymous poster hash: d0799...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...