Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har havnet i en skikkelig blemme..

Jeg og sjefen har vært på flørtern lenge..., jeg trodde helt ærlig aldri det skulle gå så langt men, dårlig dømmekraft, alkohol og følelser gjorde at det ble som det ble..

Sitter med skikkelig dårlig samvittighet, og vet ikke hvordan jeg skal se han i ansiktet etter dette eller hvordan jeg skal angripe situasjonen.-

Jeg vurderte ved ett tidspunkt å bare avslutte livet..

Det høres kanskje i overkant dramatisk ut, men det er så ut av karakter dette her at jeg klarer ikke leve med hva jeg har gjort. Har det helt jævlig med meg selv og samvittigheten..

:(

Anonymous poster hash: 16762...988
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så ute av karakter hvis dere har flørtet lenge?

Anonymous poster hash: a740f...c65
Skrevet

Er han gift eller bare skammer du deg?

AnonymBruker
Skrevet

Huff da. Men snu situasjonen rundt. Hvordan tror du din sjef har det? Tror du ikke han er nervøs for å treffe deg? Kanskje du burde ringe han og snakke om det. Eventuelt møte han. Jeg vet ikke hvordan deres uniformerte samvær er på jobb eller privat, men dette kan løses. Som alt annet. Jeg vet heller ikke om du er gift, har samboer eller kjæreste. Men du kommer langt med ærlighet. Du skal vite at dette ordner seg! Gi det tid og snakk med noen-hvem som helst.

Anonymous poster hash: 84c7c...5a8
Skrevet

Det er ikke verre enn man gjør det til selv. Jeg hadde sex opptil flere ganger med min sjef for noen jobber siden, og helt ærlig, det fantes ikke kleint i ettertid nettopp fordi det er bare å ikke gjøre det kleint.

Stiller seg selvsagt annerledes om sjefen er gift eller lignende, selv om det ikke er du som har gjort no feil da, men han.

Gjort er gjort, spist er spist og pult er pult :)

AnonymBruker
Skrevet

Sykemeld deg og si opp i perioden du er sykemeldt. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: da43e...14c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...