Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en skikkelig down periode med kjæresten nå...endelig begynt å snakke sammen igjen og har lyst til å gjøre noe koselig sammen til helga, tenker å overraske han med et eller annet.

Noen som har noen forslag til hva? Bor sentralt på østlandet :-)

Anonymous poster hash: 4fcf0...515

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En hotell weekende er jo som regel aldri feil da, men krever jo at dere reiser bort kanskje.?!

Eventuelt en heldag av et slag med aktiviteter og avslutte med en romantisk middag på en koslig resturant. Har ikke tips til hva du kan gjøre på østlandet i farten, bor selv på vestlandet :)

Anonymous poster hash: ea31d...81e
AnonymBruker
Skrevet

Stearinlys, massasje og en digg dessert :)

Anonymous poster hash: 9d4e0...ddc
AnonymBruker
Skrevet

En hotell weekende er jo som regel aldri feil da, men krever jo at dere reiser bort kanskje.?!

Eventuelt en heldag av et slag med aktiviteter og avslutte med en romantisk middag på en koslig resturant. Har ikke tips til hva du kan gjøre på østlandet i farten, bor selv på vestlandet :)

Anonymous poster hash: ea31d...81e

http://www.side2.no/aktuelt/40-prosent-av-menn-vil-heller-se-fotball-enn-a-ha-sex/8454614.html

Men det er bare hvis han ikke er av denne typen. Jeg liker ikke fotball, men gjør andre ting jeg er interessert i fremfor sex :) Da hadde jeg knapt orket hotell eller en hel dag ute ved resturant etc.

Anonymous poster hash: 5c0ff...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...