Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo folkens

Skal reise til syden i morgen kveld og trenger en vannfast mascara,

Har dere noen tips til meg?

:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den minst ille jeg har testet, er Helena Rubinstein Extravagant mascara. Men når du bader og tørker deg i ansiktet, vil mascaraen forsvinne etterhvert.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen

Takk for kjapt svar

Men hva mener du med minst ille?

Har ikke noe særlig erfaring med vannfast.

Skrevet

kanebo 38 holdt i massevis for meg da jeg var i arguineguin i vår.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg mener at jeg stort sett har hatt negative erfaringer med de fleste vannfaste mascaraer. Blant annet går de dårlig overens med kontaktlinser; i løpet av dagen drysser de og da kjennes det ut som om du har sand på øyet.

Men denne er ikke så ille, i tillegg gir den fin volum :)

Mange vil anbefale en mascara som heter 38 grader (finner ikke tegnet for grader) fra Kanebo. Den vaskes av med VARMT (over 38 grader) vann. Men jeg synes den gir lite annet enn farge, og liker selv mascaraer som gir litt volum og lengde i tillegg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så enig med deg når det gjelder Kanebo 38%. Har ganske nylig kjøpt den og synes den ikke vises i det hele tatt. Øyenvippene blir bare noen få strimler om du skjønner. Men kan muligens være et greit alternativ når jeg skal bade mye.

Jeg har også linser og øsnker selvfølgelig ikke å få problemer med dem i ferien.

Hmm..jaja..får fintenke litt da... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

HEI

jeg kjøpte Chanel sin for en uke siden, og den har vært veldig fin hitil. Fikk også best i test i KK.

Skrevet

Min favorittmascara er YSL Faux Cils, jeg bruker den som ikke er vannfast, men de har den i vannfast type også.

Gjest Trøll i.i.
Skrevet
Min favorittmascara er YSL Faux Cils' date= jeg bruker den som ikke er vannfast, men de har den i vannfast type også.

En aldri så liten avsporing her :oops: men finnes YSL Faux Cils kun i svart?

Skrevet

Nei, den finnes i brunt og blått i allefall, i tillegg til svart.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt denne i burgunder-lilla også. Nydelig farge foresten! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...