Gå til innhold

Forever alone

Anbefalte innlegg

Gjest Ninni90
Skrevet

Er 24 år og fortsatt singel og jomfru! Aldri hatt kjæreste. Ingen vil ha meg. Er veldig stille og rolig, er det derfor ingen vil ha meg? Er jo ikke min feil hvordan jeg er. Folk mobber meg for dette. De kaller meg unormal. Og dette er voksne folk! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Steamboat
Skrevet

Er 24 år og fortsatt singel og jomfru! Aldri hatt kjæreste. Ingen vil ha meg. Er veldig stille og rolig, er det derfor ingen vil ha meg? Er jo ikke min feil hvordan jeg er. Folk mobber meg for dette. De kaller meg unormal. Og dette er voksne folk! :grine:

Hvem mobber deg? De på jobben, naboer, familie? Hvis første så kan du klage til tillitsvalgt.

• Liker 1
Gjest Ninni90
Skrevet

Hvem mobber deg? De på jobben, naboer, familie? Hvis første så kan du klage til tillitsvalgt.

Det er mest de på min alder, og noen yngre, de jeg gikk på skole med. De får meg seg alt, siden vi bor i en liten by.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var jomfru til han var 24. Jeg er hans andre da. Kjempe søt og rar fyr, og den beste mannen jeg kunne endt opp med:) kjenner forresten flere som var 24 eller eldre før de fikk kjæreste eller hadde sex. Jeg hadde sex, men hadde aldrig hatt orntelig kjæreste før jeg ble sammen med mannen min. Da var jeg 23!

Anonymous poster hash: 33062...a07

• Liker 2
Skrevet

Jeg er stille og rolig, det har ikke vært noe problem når det kommer til dating.

Skrevet (endret)

Du skal ikke tvinge deg til å hoppe uti noe du føler andre forventer av deg, vær heller stolt av deg selv, og ikke stress med det. Vent heller på noe som føles ekte og riktig, og ta tak i det da. Det er der den ekte lykken gjemmer seg :)

Og bare for å si det, hadde jeg vært den som ble sammen med noen, og jeg var hans første, ville jeg følt meg spesiell på en positiv måte.

Endret av Puselusk
Skrevet

og jeeeg vil da ha deg :D :rodmer::hug:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt en jente som er stille og rolig. Men det er tydelig vanskelig å finne dere ute i den virkelig verden.

Du er relativ ung i mine øyne så vil ikke si at du vil være forever alone :)

Anonymous poster hash: 4754d...44f
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Er du jomfru og? På 28 år?You really need to get laid ;) Finn deg ei fest jente, som du kan prøve å smigre på en hyggelig måte. Kanskje hun har lyst :)

Desverre så er kombinasjonen av den jeg er og de valgene jeg har tatt en fryktelig dårlig kombinasjon til å få napp hos jenter. :laugh:

Skrevet

Du er jo ikke unormal av den grunn.

Bare vent, en kjæreste kommer plutselig en dag når du minst forventer det !

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er jo ikke unormal av den grunn.

Bare vent, en kjæreste kommer plutselig en dag når du minst forventer det !

Da er det mange av oss som aldri skulle ha vært single ;)

• Liker 3
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Det er mest de på min alder, og noen yngre, de jeg gikk på skole med. De får meg seg alt, siden vi bor i en liten by.

Aner ikke hvorfor du blir mobbet eller ikke får deg kjæreste, men det er selvsagt ikke slik at du er "forever alone", det kjipe er jo at det er du som må gjøre noe for å få endret livet ditt. Du kan sikkert få mer konkrete råd om du skriver mer om deg selv og spør mer konkret, eventuelt kan du jo kanskje spørre noen du kjenner om hjelp.

Endret av Steamboat
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...