AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Tittelen ble ikke lang nok til å forklare spørsmålet, da det er å beskrive det jeg har problemer med. Jeg har blondt hår, et sted mellom (litt lysere) mørkeblond og gyllent, naturlig stripet og mørkere under. Det er altså verken mørke eller -lyseblondt. Men til sommeren vil jeg gjerne lysne på det, og gjerne noe annet enn striper rett ut. Har sett at noen får effekten av at hele håret er lysnet eller farget, men uten den blokk-effekten av at røttene vokser ut. Det ser gradvis og naturlig ut i bunnen. Hvordan får de til dette? Jeg vil ikke ha det platina-lyst eller hvitt, men kunne tenkt meg noe som lå helt inntil min egen farge i bunnen og så veldig subtilt ble noen nyanser lysere ut i lengdene og tuppene. Har før bare stripet, men det blir nettopp seende ut som det, klare striper. Har sett ombre-stilen, men det virker som det starter så langt nede og blir litt for skarpt. Noen ideer? Anonymous poster hash: 3697a...1ed
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Striper. Men ikke så store striper at det synes at det er striper. Jeg tar masse masse tynne foliestriper i to farger. En lysere enn håret mitt og en mørkere enn håret mitt. Det ser helt naturlig ut, og ser bare ut som jeg har spill i håret. Etterveksten synes nesten ikke, siden de to fargene som er brukt blander det godt ut. Anonymous poster hash: 84a3e...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå