AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon.. Samboeren er på ferie et annet sted i landet mens jeg er begynt i ny jobb. Hadde første dag i dag, og sendte ham en hyggelig melding fra jobb. Hadde kanskje tenkt han ville sende en mld for å ønske lykke til, eller i det minste svare på den jeg sendte, men det har vært helt stille fra ham. For meg er det ganske stort med jobben, da jeg har vært heldig med stillingen og er helt nyutdannet. Videre har han kommunisert med sine foreldre (jeg har endel kontakt med dem av forskjellige grunner for tiden) og sendt skrytemeldinger om noe stort han har oppnådd i dag, han har også oppdatert facebook med det samme skryteinnlegget. Ikke et knyst til meg. Dette er noe han har gledet seg til og håpet på lenge, så jeg regner med det er kommunisert til ganske mange. Altså kommuniserer han som bare det, bare ikke til meg, og jeg skjønner ikke hvorfor. Vi har ikke kranglet, og snakket sammen i går. Jeg kjenner jeg blir lei meg, og føler meg ganske lite verdt når han ikke tar seg tid til å skryte til meg/ønske meg lykke til på jobb eller noe som helst. Hvordan kan jeg formidle dette til ham så han forstår? Overreagerer jeg, eller er han litt dust? Anonymous poster hash: 32507...76e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Kan han ikke få en dag fri engang??Anonymous poster hash: 1c8a9...bb6 2
Mrs Smith Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 La han kose seg på ferie så finner du på ting du har lyst til mens han er borte. 1
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Vis det plager deg kan du prøve å snakke med han neste gang du snakker med han
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jovisst får han fri, jeg er veldig bevisst på å ikke mase nå når han er borte. Det er bare kjipt når det føles som om jeg er den eneste han trenger fri fra. Anonymous poster hash: 32507...76e 2
Gjest Awzm me Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Tydeligvis mener folk her at det er en jobb å være med kjæresten og at man trenger fri? Altså, er det så ille og vanskelig å grusomt å sende eller svare på en melding fra kjæresten, eller en samtale med henne? Synes det er litt dårlig gjort av kjæresten din, ts. Hadde blitt skuffet 6
Timza Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Jovisst får han fri, jeg er veldig bevisst på å ikke mase nå når han er borte. Det er bare kjipt når det føles som om jeg er den eneste han trenger fri fra. Anonymous poster hash: 32507...76e Kanskje ta lærdom at du er den eneste han trenger fri fra. Gi han litt tøyler så slipper du kanskje det til neste gang han er på ferie og du mener du må ha oppmerksomhet fra han da også.
Teethgrinding Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Det kan jo hende at han syns det er godt med litt damefri. Damer har en tendens til å bli noen hersens masekopper.
Pottepalme Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Det kan jo hende at han syns det er godt med litt damefri. Damer har en tendens til å bli noen hersens masekopper. Enkelte menn og.
Amarinda Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Mannfolk er generelt lite glade i å sende SMS. Ring han og fortell hvordan du føler det! 1
Teethgrinding Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Enkelte menn og. Da er de faen ikke menn, men kjerringer som trenger ball-check 1
Teethgrinding Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Mannfolk er generelt lite glade i å sende SMS. Ring han og fortell hvordan du føler det! Det er så sinnsykt sant. SMS er det verste som finnes. Særlig når en samtale går som følgende: Kvinne: Åh, så utrolig varmt idag. Mann: Ja. Veldig varmt. Kvinne: Hva har du gjort idag? Mann: Vært på jobb. Kvinne: Var det fint? Jeg har kjøpt middag til oss. Tenkte noe litt annerledes, du vet, er så lei av det vanlige. Det blir jo spennende! Mann: OK. Kvinnen lurer på hvorfor i helvete mannen ikke svarer ordentlig. Mannen irriterer seg grønn over å bli endeløst forstyrret. Og slik går runddansen.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Vi holder på å flytte til hans hjemby, jeg er gravid og leiligheten vi skal inn i er under oppussing så jeg bor hos hans foreldre mens han er på ferie. En ussel melding for å ønske meg lykke til synes jeg ikke er å forvente for mye. Men jeg tar hintet, tydelig at jeg er ei masekjerring. Anonymous poster hash: 32507...76e 2
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Det kan jo hende at han syns det er godt med litt damefri. Damer har en tendens til å bli noen hersens masekopper. Menn også
Gjest Blomsterert Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Vi holder på å flytte til hans hjemby, jeg er gravid og leiligheten vi skal inn i er under oppussing så jeg bor hos hans foreldre mens han er på ferie. En ussel melding for å ønske meg lykke til synes jeg ikke er å forvente for mye. Men jeg tar hintet, tydelig at jeg er ei masekjerring. Anonymous poster hash: 32507...76e Syns godt han kunne sendt den meldingen til deg,og ihvertfall når han kommuniserer med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå