AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Har en kollega som er litt vanskelig. Hun skal alltid kritisere min humor, og gir uttrykk for at hun synes den ikke er noe morsom. De fleste andre ler av det jeg sier. Men hun kan liksom holde på i evigheter med sin tørre og til dels dristige humor. Akkurat som den er noe bedre. Skravla går i ett kjør. Prater hele tiden, og blir sur om andre prater litt. Virker nesten som hun tror at hun er mora mi i enkelte tilfeller, ved å skulle ta avgjørelser på mine vegne i forhold til hvordan jeg velger å utføre en oppgave på. Hun blir irritert hun ser at jeg gjør en ting på en måte hun ville gjort annerledes. Det er da for søren ikke hennes oppgave å diktere min fremgangsmåte på. Er ett par andre kollegaer som bemerket ett tilfelle en gang, og synes hun kunne håndtert situasjonen annerledes. Har sett at hun kan være hyggelig også, men synes det går lenger og lenger mellom hver gang hun er det, hvertfall mot meg. Virker som hun også favoriserer enkelte. Anonymous poster hash: 12af1...177
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Prøv å snakk med henne? En person trenger ikke å holde på sånn med kollegene sine..
LivLaga Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Jeg hadde prøvd å gi henne lite oppmerksomhet. Prøv å bruk minst mulig energi på henne, for det kan jammen være slitsomt når man må forholde seg til sånne folk. Om hun retter på deg eller sier hva du skal gjøre burde du bare svare høflig men bestemt; javel! -men nå gjør jeg det på min måte!" Eller noe i den gaten. Bare vær bestemt og avvisende når hun kommer med unødvendige sure kommentarer eller snakk. Du trenger jo ikke være frekk eller sur tilbake, men bare sette ned foten for deg selv. Er det veldig ille burde du selvsakt si ifra mer direkte, men sånn som jeg ser det er hun ikke værdt det! Fortsett med jobben din du, og prøv og la henne påvirke deg minst mulig Endret 16. juni 2014 av LivLaga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå