Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg er utrolig lei av å ha en furten mann. Han får det ikke som han vil og blir furten. Jeg forteller han hva jeg føler og han blir furten. Jeg vil ikke ha sex når jeg er trist og han blir furten. Furten i flere dager og ignorerer meg til jeg sier unnskyld. Er dette vanlig? Æsj, kjenner jeg savner å ha en normal samtale uten å risikere en furten mann..

Anonymous poster hash: 5fff4...0e5
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Høres ut som om han "furter" litt vell mye, og lenge?

Vanskelig å si hva som er normalt i andre forhold, men hos oss hadde ikke dette vært greit. Vi krangler omtrent aldri, men kan såklart furte over småting på visse dager, eller ved lavt blodsukker...

Da kan vi begge være litt irriterte, og komme med litt 'huffing' og oppgitthet.

Det er som regel kortvarig, uten kjefting og kallenavn, og aldri seriøst.

Er han furten lenge? Eller må du alltid si unnskyld? Slitsomt når folk furter over alt og ingenting.

Endret av Kvinneline
Skrevet

La oss se for oss kommunikasjon og handling som en vektskål. Når er for mye for deg?

For meg er for mye krangling når jeg ikke blir møtt med raushet lengre. Når alt skal demoniseres og tolkes på den verste mulig måten. Når jeg ikke får noe som helst slingringsmonn til å dømmes med tvilen til gode. Da tipper skalaen for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut for meg som at han bærer på noe. Om det er noe "uskyldig" som trøbbel på jobb eller verre som utroskap eller følelser...

Tror en ganske direkte samtale med klar og tydelig kommunikasjon må til

Lykke til!

Anonymous poster hash: 54684...193

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om han "furter" litt vell mye, og lenge?

Vanskelig å si hva som er normalt i andre forhold, men hos oss hadde ikke dette vært greit. Vi krangler omtrent aldri, men kan såklart furte over småting på visse dager, eller ved lavt blodsukker...

Da kan vi begge være litt irriterte, og komme med litt 'huffing' og oppgitthet.

Det er som regel kortvarig, uten kjefting og kallenavn, og aldri seriøst.

Er han furten lenge? Eller må du alltid si unnskyld? Slitsomt når folk furter over alt og ingenting.

Hva slags ting krangler dere om? Han kan være furten i flere dager, og snakker ikke med meg før jeg sier unnskyld, selv om jeg ikke har gjort noe galt. Så klart kan det skje at det er min feil, men han furter jo uansett!

Høres ut for meg som at han bærer på noe. Om det er noe "uskyldig" som trøbbel på jobb eller verre som utroskap eller følelser...

Tror en ganske direkte samtale med klar og tydelig kommunikasjon må til

Lykke til!

Anonymous poster hash: 54684...193

Han har alltid vært sånn, i alle år. Bare merker jeg er så sykt lei det. Har prøvd å snakke med han utallige ganger, prøver å nærme meg tema med en vennlig tone for å få en god samtale, men da blir han furten fordi jeg maser og klager, og så sier han at jeg kan stikke om jeg ikke er fornøyd med han slik han er. Så er det furt i flere dager. Han er 29 år....

Gjest Kvinneline
Skrevet

Hva slags ting krangler dere om? Han kan være furten i flere dager, og snakker ikke med meg før jeg sier unnskyld, selv om jeg ikke har gjort noe galt. Så klart kan det skje at det er min feil, men han furter jo uansett!

Kjenner at det faktisk er litt vanskelig å si noe om. Som sagt så krangler vi veldig sjeldent, og jeg kan egentlig ikke huske sist gang. Kranglet mye i starten av forholdet da vi var 15 og 18, men den dag i dag ler vi av det.

Det vi "krangler" om i dag er småting. Kan egentlig ikke kalles krangling. Han blir furten når han er sulten, og da kan det bli sånn smågniss mellom oss over bagateller. Kanskje jeg har glemt å hengt opp klær og skjorta han skulle ha dagen etter var fuktig. Furting i 10 minutter, så er det over. Ingen av oss er langsinte, og vi er ikke så sta av oss.

Skrevet

Er ikke alltid antall krangler man har i løet av en uke som har noe å si. Det kommer ann på hvordan man krangler og utrykker seg. Det kan være oppfriskende men også destruktivt.

I ditt tilfelle høres det bare destruktiv ut

AnonymBruker
Skrevet

Dette virker nedadgående. Kutt han ut. Virker ikke som du er spesielt interessert heller. :)

Anonymous poster hash: be329...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...