Nøste Skrevet 21. juni 2004 #22 Skrevet 21. juni 2004 Blir mest hissig på en slapp en den er så god å bløt å ta på .Men når den blir stiv da er det bare å ta den.
Gjest 3llie Skrevet 21. juni 2004 #23 Skrevet 21. juni 2004 Alternativ 1! :D Stiv, hard og dryppende klar.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #24 Skrevet 22. juni 2004 har også bare opplevd nr 1.....!! Men har så absolutt tatt initiativet til sex mange ganger.. Men å kaste seg over p***** er vanligvis ikke det aller første jeg gjør. Så når jeg gjør det er den rukket å bli stiv..
betty boo Skrevet 22. juni 2004 #25 Skrevet 22. juni 2004 Liker at den er hard med en gang jeg.da vet jeg at han allerede er opphisset av tanken på hva som skal skje
Anki1971 Skrevet 7. juli 2004 #26 Skrevet 7. juli 2004 Ja, takk - begge deler! Syns det er ganske fasinerende at JEG kan få den til å vokse seg så stor og flott på "no-time"... Ellers er det ganske OK med alternativ 1 også! Enig!! :D Jeg tenner vel mest på alternativ 1 egentlig, men så er det som regel ikke langt fra alternativ 2 til alternativ 1 heller da
Hu i Svingen Skrevet 7. juli 2004 #27 Skrevet 7. juli 2004 Fortrinnsvis stiv! Men er også enig i følgende: Jeg liker dem begge jeg, fordi de vekker forskjellige lyster i meg. Hvis jeg er i underkastende eller passiv modus foretrekker jeg naturlig nok den utgaven som roper "Nå kommer jeg og tar deg!" Hvis jeg derimot er i en mer aktiv, styrende eller dominant modus foretrekker jeg å vekke ham sjøl. Hvorfor er du ikke innlogget selv Estrela?
Carmen_ Skrevet 8. juli 2004 #28 Skrevet 8. juli 2004 Hva er mest opphissende når dere skal ha sex: Å bli møtt med en stiv, hard en som er dryppende klar? Å bli møtt med en slapp en som du selv må "jobbe opp" til den blir som den i alternativ en? Jeg må si at første alternativ tenner meg aller mest, rent instinktivt... men om vi har god tid er det fint med alternativ to også. Noen som tør å svare? Første alternativ
Gjest Lompa Skrevet 8. juli 2004 #29 Skrevet 8. juli 2004 Sier som så mange andre jeg: JA TAKK BEGGE DELER!
jouvel Skrevet 8. juli 2004 #30 Skrevet 8. juli 2004 Helt klart det første! Det kan tenne meg momentant!
Gjest Virvar Skrevet 8. juli 2004 #31 Skrevet 8. juli 2004 Liker når han er hard og tydelig kåt på meg. *sikle* Liker også når den er liten og bløt under fingrene min, og forbausende fort vokser seg stor. Rart at den kan være både liten og myk og deilig, og så bli så stor og hard og deilig på en annen måte. Gøy å leke med !
~Viva~ Skrevet 8. juli 2004 #32 Skrevet 8. juli 2004 har også bare opplevd nr 1.....!! Men har så absolutt tatt initiativet til sex mange ganger.. Men å kaste seg over p***** er vanligvis ikke det aller første jeg gjør. Så når jeg gjør det er den rukket å bli stiv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå