Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anobano
Skrevet
Hei! Jeg driver å ser på forskjellige bredbåndabbonnementer, men så på det ene siden jeg så på så sto det bare:
Hasitghet
2500/400
6000/600
16000/800
25000/5000
50000/10000

Hvor mye er det i mbit? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1000 er 1 mb

6000 er 6 mb osv

Anonymous poster hash: ce8eb...d17
Skrevet

Det første tallet er nedlastingshastighet, f.eks når du leser nettavis, ser på youtube/netflix, streamer fra spotify. Det andre er opplastingshastighet, f.eks når du poster en film på youtube, instagram, facebook etc.

Hvis du er en aktiv bruker på internett og legger ut mye ting, så trenger du litt opplastingshastighet. Jeg vil påstå at den med 25000/5000 (eller 25/5 mbit) bør være et minimumsmål i dagens internetthverdag pga. opplastingshastigheten

Skrevet

Det første tallet er nedlastingshastighet, f.eks når du leser nettavis, ser på youtube/netflix, streamer fra spotify. Det andre er opplastingshastighet, f.eks når du poster en film på youtube, instagram, facebook etc.

Hvis du er en aktiv bruker på internett og legger ut mye ting, så trenger du litt opplastingshastighet. Jeg vil påstå at den med 25000/5000 (eller 25/5 mbit) bør være et minimumsmål i dagens internetthverdag pga. opplastingshastigheten

Helt enig.

Men så sitter jeg her med 5/0.5 og er rimelig frustrert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...