AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 De aller fleste prøver vel så godt de kan å vise seg fra sin beste side og gi et godt inntrykk i starten av et forhold. Men ettehvert som tiden går og man begynner å slappe av i forholdet viser man som regel mer og mer av seg selv, og også de mindre bra sidene begynner å komme frem i lyset..Til dere som har vært i langvarige forhold, hvilke mindre bra sider ved partneren har dukket opp etterhvert og på hvilket tidspunkt i forholdet har de vist seg? I mitt nåværede forhold synes jeg kjæresten ble litt for fort litt for avslappet. Etter ca. 3-4 mnd avtok de koseligste nattameldingene og han sluttet å invitere på hjemmelaget middag, og etter ca 5-6 mnd var det slutt på å prioritere meg foran hobbyer. Nå har vi vært sammen i ca 10 mnd, og jeg lurer bare på hva jeg kan forvente meg videre? Anonymous poster hash: 2277d...bf1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Det er veldig ofte sånn at når jegerne har fanget byttet sitt, så er jakten over og de blir veldig fort en helt annen utgave av seg selv. Det gjelder både kvinner og menn, og det bedrer seg desverre ikke når det først har blitt hverdag. Det er min erfaring. Anonymous poster hash: 9fd2c...209
bergen2 Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Kommunikasjon er vel det store ordet. Men man kan jo ikke forvente akkurat det samme etter 10 måneder som en uke.. Men er man misfornøyd med noe er det jo veldig greit at vedkommende får vite hva han eller hun kan gjøre annerledes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå