AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 I morgen skal jeg endelig få tatt sinnarynken, men jeg gruer meg veldig. Har en liten sprøyteskrekk. Men sinnarynken plager meg og vil få den vekk. Er det noen som har tatt Botox der før? Er det vondt? Anonymous poster hash: 86fb9...5fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Ikke noe å grue seg til. Noen stikk kjennes ikke i det hele tatt, noen kjennes ut som om man popper en liten kvise Anonymous poster hash: e6e12...723
Professor Orm Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Kjennes ut som om du blir bitt av ei maur. Ingenting å grue seg til.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Noen som vet om man kan sette botox i linjene over munnen? Eller bruker man fillere her...? Anonymous poster hash: 69cda...dee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Noen som vet om man kan sette botox i linjene over munnen? Eller bruker man fillere her...? Anonymous poster hash: 69cda...dee Det kunne blitt interessant. Botox er jo en nervegift.. Anonymous poster hash: 750f6...5c0
Professor Orm Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Noen som vet om man kan sette botox i linjene over munnen? Eller bruker man fillere her...? Anonymous poster hash: 69cda...dee Fortrinnsvis fillere, kjemisk peeling eller fraksjonell laser. Det går an å ta botox også, men det er ikke så vanlig. Jeg så ei på et program på fjernsyn som gjorde det. Gikk fint, sett bort ifra hun ikke lenger klarte å plystre. Visse bevegelser klarer man ikke lenger gjøre.
OPIgirl Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tok Botox i sinnarynken for en uke siden. Det var ikke spesielt vondt, men den har ikke blitt helt borte, bare mye mindre synlig. Jeg tok også fillere, Juvederm rundt munnen og rynken som går fra nesen og ned til munnviken. Det var vondt. Blåmerkene er i ferd med å forsvinne og hevelsen er på veg ned. Det endelige resultatet av filleren blir først om ca to uker. Men allerede nå er resultatet godt synlig. Men altså, Botox er ikke noe å grue seg for.
Wonders Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 (endret) I morgen skal jeg endelig få tatt sinnarynken, men jeg gruer meg veldig. Har en liten sprøyteskrekk. Men sinnarynken plager meg og vil få den vekk. Er det noen som har tatt Botox der før? Er det vondt? Anonymous poster hash: 86fb9...5fc Åssen gikk det? Fornøyd? Endret 17. juni 2014 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tok Botox i sinnarynken for en uke siden. Det var ikke spesielt vondt, men den har ikke blitt helt borte, bare mye mindre synlig. Jeg tok også fillere, Juvederm rundt munnen og rynken som går fra nesen og ned til munnviken. Det var vondt. Blåmerkene er i ferd med å forsvinne og hevelsen er på veg ned. Det endelige resultatet av filleren blir først om ca to uker. Men allerede nå er resultatet godt synlig. Men altså, Botox er ikke noe å grue seg for. Tok du juvederm i rynkene rundt munnen? bruker de veldig lite da? Er du i full jobb når ansiktet er hovent? Anonymous poster hash: 69cda...dee
OPIgirl Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Tok du juvederm i rynkene rundt munnen? bruker de veldig lite da? Er du i full jobb når ansiktet er hovent? Anonymous poster hash: 69cda...dee Tok Juvederm rundt munnen og i linjen som går fra nesen og ned mot munnviken. Jeg ble hoven og fikk blåmerker. Så ut som om jeg hadde fått juling, så du må nesten selv vurdere om du vil gå på jobb eller ikke. Om du gjør det, må du regne med å få noen spørrende blikk;-) Jeg er negledesigner og jobber for meg selv, så akkurat det trengte jeg ikke å tenke på. Jeg vil gjerne høre åssen det gikk med deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå