Gå til innhold

Min vennine nekter å se bra ut

Anbefalte innlegg

Gjest Hjertefru
Skrevet

Det har seg sånn at min vennine har vært svært uheldig med sitt ytre kan man si. Hun har ikke noen særlig pene trekk vil jeg si, og jeg har sagt flere ganger til henne at hun må piffe seg mer opp og bruke mer sminke og kosmatikk. Dette nekter hun på, og jeg blir ganske oppgitt når hun ikke gidder å følge moten. Jeg er svært heldig med mitt ytre vil jeg si. Hun sier at hun ikke får så mye oppmerksomhet fra menn og da sier jeg at da må hun jammensanten gjøre noe med sitt ytre for å se bra ut. Men dette faller henne ikke inn, hun sier at hun er fornøyd med seg selv, og dette irriterer meg litt, jeg mener at hun absolutt ikke ser bra ut i det hele tatt. Bør jeg snakke mer med henne om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Troll?

Anonymous poster hash: fd8ef...64b
  • Liker 7
Gjest MiezeKatze
Skrevet

Dette kan du umulig mene seriøst

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann ikke tar meg som jeg er, kan han jammen meg være. Jeg er ikke heldig med utseende mitt, men piffer meg ikke opp av den grunn. HVIS jeg skulle bruke sminke så er det sminke som ser helt naturlig ut og ikke sees er på

Anonymous poster hash: 9c757...788
  • Liker 1
Skrevet

Begynner å bli lei av disse trådene nå. Samme person som oppretter stadig nye kontoer, og spør om hjernedøde spørsmål, som tydelig er trolling.

• Liker 10
Gjest Hjertefru
Skrevet

Jeg mener at gutter går etter utseende og da tror jeg neppe min vennine vil ha sjangs.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har ingenting med å fortelle henne hvordan DU SYNES hun burde se ut! Gutter som går utelukkende etter utseende er ikke verdt å samle på.

Anonymous poster hash: 31f7f...91e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fint for deg det. Slutt med dette våset ditt nå og finn på noe nyttig å bruke hjernecellen din til.

Anonymous poster hash: c565b...4e5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at gutter går etter utseende og da tror jeg neppe min vennine vil ha sjangs.

Det jo ikke opp til deg hvordan venninna de ser ut. Sikkert mange som vil like henne. Ikke legg deg opp i hennes saker.

Anonymous poster hash: 31fb5...40d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette må du snakke med henne om!! Det er bra du tar det opp. Høres helt forferdelig ut at hun er uheldig med det ytre OG ikke gidder å gjøre noe med det :/ Du er en god venn som vil fortelle henne at hun er stygg:)

Anonymous poster hash: cd041...2f7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ler. Og gråter.

• Liker 2
Skrevet

Dette må være det samme trollet som skrev om "mopsen"...

Skrevet

Du vet, det kan hende hun synes akkurat det samme om deg ;)

Gjest Ninni90
Skrevet

La hun få se ut som hun vil. Det viktigeste er at hun er fornøyd med seg selv, ikke hva andre synest. Alle liker forskjellig. Folk er pene uten sminke også, det som kalles ekte skjønnhet. Eneste visst hun er overvektig og har mulighet til å slanke seg du har lov å si ifra for det er for å hjelpe å få ett sunnere liv. For helsa si skyld, ikke for utseendet. F.eks gå å trene ilag.

Gjest lillelarve
Skrevet

Okei?

La henne være seg selv kanskje? Det er jo bra at hun er fornøyd med seg selv! Ikke ødelegg selvtillitten hennes nå da...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke fått med meg at gjestepostingen var tilbake, har det nylig skjedd, eller er det jeg som ikke har fulgt med i timen? Og som svar på TS sitt spørsmål: Selvsagt NEI.

Anonymous poster hash: d5276...283
AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at min vennine har vært svært uheldig med sitt ytre kan man si. Hun har ikke noen særlig pene trekk vil jeg si, og jeg har sagt flere ganger til henne at hun må piffe seg mer opp og bruke mer sminke og kosmatikk. Dette nekter hun på, og jeg blir ganske oppgitt når hun ikke gidder å følge moten. Jeg er svært heldig med mitt ytre vil jeg si.

Synd du ikke var heldigere med ditt indre, men man kan ikke alltid få i pose og sekk :vetikke:

Anonymous poster hash: d5276...283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...