Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hva har du som startside?

På laptopen har jeg hjemmesiden til instituttet mitt ved univ. som startside i alle tre nettleserne jeg bruker.

Hjemme har vi aftenposten som startside i Opera, og sambo har webmailen til jobben i Explorer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

vg.no...så spennende er jeg :)

Skrevet

about:blank

Gidder ikke å ha en side som bruker lang tid (mer enn 5 sek) på å laste hver gang jeg åpner et nytt browser-vindu.

Catzy

Skrevet

Har min egen "arbeids-/startside" med alle linker jeg bruker til jobb og fritid... Har ikke noe lagret som bokmerker noe sted, men oppdaterer denne siden hvis det er nye sider jeg begynner å bruke.

Skrevet

Jeg har "Min Sol" som startside. en grei side hvor jeg kan velge hva jeg vil ha oppe av linker, hvor jeg kan skrive inn mine egne linker og får litt nyheter i tilegg :wink:

Skrevet

Kg på denne pc'n og på den andre pc'n så er det en jeg har laget med linker til det vi bruker

Skrevet

Jeg bruker MSN-explorer og får derfor ikke velge startside på min egen PC. Men favorittene er alltid på plass og brukes mye.

På sambos PC har jeg Google som startside, fordi den brukes mest til søking.

På jobben har jeg firmaets webside som startside.

Skrevet

Har det veldig praktisk i Opera: Startar opp med dei sidene (i fleirtal) eg hadde oppe då er avslutta sist. :)

Skrevet
Jeg har ganske enkelt Startsiden som startside.

Jeg også.Ganske enkelt fordi jeg liker denne siden.

Og mannen min liker ikke KG som startside.

Skjønner ikke hvorfor :ler::ler:

Koldbruna :husarbeid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...