Gjest Slutt å tull. Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg vil gjerne si hva jeg mener om siden. Når det gjelder den "sex-ratingen" synes jeg det er patetisk, smålig og idiotisk. Sex er såpass intime saker at INGEN burde bli hengt ut på det området, selv om de var aldri så egoistiske/dårlige i senga. De som fokuserer enormt på sex-delen, er bare ute etter å drite ut partneren sin, og det virker umodent. Jenter, dere som gjør det, SLUTT. Det finnes nok av virkelig slemme, utspekulerte og manipulerende menn vi heller bør advares mot. Om de har vært aldri så drittsekk, hold dere for gode til å slenge unødvendig mye dritt, selv om dere er aldri så såret og bitre. Gå også i dere selv. Dere er heller ikke feilfrie, og martyr-greia burde bare droppes først som sist. Vi har selv ansvar for eget liv. Jeg vet hvor vondt det er å bli følelsesmessig "fanget" i et slikt forhold hvor man blir truet, lekt og herjet med, man blir avhengig, men det fritar oss ikke fra ansvar, selv om det er vanskelig å se hvor vi burde ha handlet annerledes når "alle veier ble blokkert" (gjorde du det slutt, skulle du drepes - for eksempel. Siden du ikke kunne bevise truslene, og han er en overbevisende person, blir det også vanskelig å gå til politiet, ikke sant). Jeg har hatt flere kjærester, men kun en er registrert der. IKKE for å henge han ut eller drite han ut, men rett og slett så kanskje flere jenter kan bli spart for det samme som jeg har vært i gjennom. Jeg vet at de får HANS versjon, og jeg vet hvor overbevisende han kan være. Hadde jeg fått eksdama hans sin versjon før jeg ble sammen med han, ville jeg gått en omvei og blitt spart for år med manipulering, vold, trusler, uforutsigbarhet og smerte. (Nevnte jeg at det var fantastisk i perioder og at jeg alltid tenkte : "DENNE gangen skal vi greie det, NÅ er det bedre!, NÅ mener han det!") Det betyr ikke at jeg ikke tar på meg min del av at det gikk som det gikk, men som han selv sier når han først er rolig og seriøs, det var ingen ting jeg kunne ha gjort annerledes. Jeg er ikke bitter fordi jeg ble dumpa. Det var jeg som gjorde det slutt, og han som ikke lenger orket å gjøre alt for å få meg tilbake lenger. Jeg er bitter fordi jeg ble behandla som dritt, en gjenstand, spyttet på mens jeg lå nede - dette er store ord, og mange som bruker dem har ikke opplevd store svikene. Jeg er eitrende forbanna både på han og meg selv og alle som tror på historiene hans. Jeg er bitter fordi han aldri mente det særlig lenge at han angret og at vi nå skulle bygge en god fremtid sammen. Tro ikke jeg er lettlurt fordi om jeg har gått på de "talene"et par ganger, det er komplisert. Det er JEG som er blitt hengt ut for hele byen av mange av de gode hjelperne hans. Det er JEG som får høre at jeg har fremsatt falske påstander om vold og trusler. HAN ER JO SÅ SNILL OG USKYLDIG, har bare litt temperament, og det er jo ikke rart hvis hun der er sånn og sånn! Dette er MIN måte å si at, HEI, dette er ikke sant! HVIS det skjer igjen, før eller senere, kanskje den nye dama hans kan finne en slags støtte i det og ikke bli manipulert så lett. Kanskje kan det hjelpe henne til å tro mer på det hun selv opplever. Jeg har skrevet svært nøytralt om prestasjoner i senga (kommer til å be webmistress om å fjerne det), og jeg synes det er helt teit at den delen er med i det hele tatt. For eksempel kan en mann bli registrert som å være "physically abusive" ---, og likvel komme ut som "possible mr right" hvis bare sex'en var bra. Jeg har også vært sammen med gutter/menn som andre ville beskrevet som drittsekker, men som ikke er hengt ut av den grunn. Og jeg har vært sammen med snille gutter. Jeg blir stadig forundret av de jentene som blir bitre på de typiske drittsekk-guttene, de alle vet og kan se at er noen store sleipinger. Vi har selv ansvar for å styre unna de som "lyser" drittsekk. Det er lov å tenke. Det er de som lyser SNILL GUTT, som har et enormt temperament, egoistiske (så egoistiske at de kan slå, ta kvelertak, sparke, alt for å ikke "miste maske" eller hva det nå er), lyver så de tror det selv og har en masse gode venner som blindt tror dem, som er farlige. Og å henge ut one-night-stands? Smålig. Jeg håper de som leser der inne har vett til å tenke seg litt om. Egentlig har ikke siden noe for seg, fordi slike drittsekker vil alltid kunne sno seg ut uansett ("Det var hennes feil", "jeg er forandret nå", "det er ikke sant", you name it) De som mener de har blitt dårlig behandlet vil vel uansett skrive inn der, selv om virkeligheten ikke stemmer særlig godt over ens med det. Når jeg la inn min eks der, var det få andre innlegg, og de virket mer seriøse. Når jeg ser nå hvordan det begynner å ta av, har jeg mest lyst til å få hele min registrering fjernet. Kjære jenter, hvis dere skal fortsette med det der, vær så snill å gå litt i dere selv og vær litt voksne. Ikke vær like arrogante som drittsekkene der dere legger ut om f.eks. hvor dårlig de var i senga, det blir bare for dumt.
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Selv om du ikke liker manhaters.com, er du med på å spre ordet videre med innlegget.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Synes du virker litt bitter jeg da men...
Gjest Vega Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Problemet er at du selv ikke virker særlig troverdig etter å ha lagt ut hans fulle navn på denne siden... selv om sex-delen var fjernet. (så slike sider fungerer ikke... heldigvis, kan man kanskje si...) De verste drittsekkene (samme hvilket kjønn), er for smarte og altfor sjarmerende til å bli avslørt av andre enn de som lever tett innpå... Derfor kan de drive på, og det vet de også utmerket selv...
Mossa Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 De verste drittsekkene (samme hvilket kjønn)' date=' er for smarte og altfor sjarmerende til å bli avslørt av andre enn de som lever tett innpå... Derfor kan de drive på, og det vet de også utmerket selv...[/quote'] Så enig, så enig!!
Nelle Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Mitt inntrykk av dette nettstedet er at det (desverre?) ikke er særlig seriøst. Det blir for dumt når man skal rangere en manns prestasjoner i senga, og når samtlige svar er basert på "kryss av for hva som passer best" metoden!! For å være ærlig synes jeg nesten disse sidene minner litt om en aldri så liten hån mot alle de kvinner som virkelig opplever seriøs mishandling, både fysisk og verbalt/psykisk, og trusler i sitt forhold. Og som har et ærlig og oppriktig ønske om å advare andre før det er for sent. Etter at jeg endelig kom meg ut av et tre års langt mareritt med en idiot av en type var det en periode jeg oppsøkte jenter jeg VISSTE at han hadde drevet med/drev med, og jeg advarte de. De ble oppriktig glad for at noen tok seg bryet. Jeg skulle INDERLIG gjerne ønske at noen tok seg bryet da JEG traff denne idioten for første gang! Det hadde spart meg for MYE vondt!! Derfor mener jeg i utgangspunktet at en slags "advarselsside" på nettet kanskje ikke er så dumt. Men denne nettsiden Manhaters.com blir bare TÅPELIG. Forøvrig er jeg helt enig i det første innlegget i denne tråden. Nelle
Gjest slutt å tull Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Synes du virker litt bitter jeg da men... det skrev jeg da og.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #10 Skrevet 23. juni 2004 De verste drittsekkene (samme hvilket kjønn), er for smarte og altfor sjarmerende til å bli avslørt av andre enn de som lever tett innpå... Derfor kan de drive på, og det vet de også utmerket selv... Ja, men jeg skulle så inderlig ønske jeg selv hadde blitt advart.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #11 Skrevet 23. juni 2004 For å være ærlig synes jeg nesten disse sidene minner litt om en aldri så liten hån mot alle de kvinner som virkelig opplever seriøs mishandling, både fysisk og verbalt/psykisk, og trusler i sitt forhold. Og som har et ærlig og oppriktig ønske om å advare andre før det er for sent. Etter at jeg endelig kom meg ut av et tre års langt mareritt med en idiot av en type var det en periode jeg oppsøkte jenter jeg VISSTE at han hadde drevet med/drev med, og jeg advarte de. De ble oppriktig glad for at noen tok seg bryet. Jeg skulle INDERLIG gjerne ønske at noen tok seg bryet da JEG traff denne idioten for første gang! Det hadde spart meg for MYE vondt!! Nelle Jeg sitter tilbake med samme følelsen selv. Har selv forsøkt å advare den nye flammen, men hun er nok for manipulert allerede. Uansett... kvinne er kvinne verst, og svært mange jenter biter lett på når de får høre at de er bedre enn eksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå