AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Var ute på lørdagen. Jeg var på jentevors, typen hadde guttekveld hjemme. Vi møttes på byen senere. Når byen hadde stegt, kom bestevennen til typen min å sa at typen min hadde fortelt han at han hadde rotet med ei når han var i forsvaret på dimmefest i desember (jeg har lenge hatt mistanke, så jeg fikk lurt det ut av han på en måte, så han forsnakket seg). Jeg konfronterte typen og han svarte: Jeg sa det til "Per" for å teste om jeg kunne stole på han. Ehmmm.. Jeg kjøper ikke den forklaringen der altså.. Det gjør jeg bare ikke. Hadde dere gjort det? Det er ikke første gangen han har dummet seg ut når det kommer til å kysse litt med jenter på fylla. Anonymous poster hash: 87aed...cc0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Om du lenge har hatt mistanke og kameraten forsnakker seg, så er vel dette noe han har gjort. Enten synes du det er greit og går videre med forholdet, ellers gjør du det slutt. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: ec45a...b90 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hvis han skulle teste Per, så hadde han vel sagt fra til deg på forhånd, så du visste at det kanskje kom. Kjøper ikke den. Anonymous poster hash: a6a4d...981 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 i know. ts Anonymous poster hash: 87aed...cc0
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Om jeg trodde han eller ikke ville vært avhengig av måten og tonefallet når han svarte meg. Skjønner egentlig ikke hvorfor han skulle ( vært så dum å ) sagt no til kompisen.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Er han 14? Anonymous poster hash: a0c0a...06f
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Om du lenge har hatt mistanke og kameraten forsnakker seg, så er vel dette noe han har gjort. Enten synes du det er greit og går videre med forholdet, ellers gjør du det slutt. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: ec45a...b90 Enig med deg!
globalagogo Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Dere er unge og dette er et ferskt forhold eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå