ZebraTiger Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Hei dere! Til helgen skal jeg ha mitt utdrikkningslag. Tror jeg.... Jeg aner egentlig ingenting, men vet at det blir denne helgen og har gitt klar beskjed om at jeg vil ha det litt rolig og ikke altfor mye fokus på meg, vil at alle skal ha det gøy. Men jeg vet en ting, og det er at de som kommer har lagt inn litt penger hver på drikke o.l til meg. Vil så gjerne gi noe tilbake! Vi skal ikke ha noe stort bryllup, bare tinghuset på formiddagen med forlovere og middag på kvelden med den nærmeste familien. Derfor mente min forlover at da måtte jeg ihvertfall ha et utdrikkningslag med de nærmeste vennene, helt enig Så som sagt, vil gjerne gi en liten ga/giftbag til de som kommer. Er det vanlig? (Sikkert ikke ) Men hadde syntes det var så koselig å gjøre litt stas på de fine vennene mine også! Noen tips om HVA? (:
ekkoet Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har ikke hørt om det. Jeg gav en gave til min forlover etter bryllupet og alt var over, og til en kompis som hadde filmet litt. Da må du jo vite hvor mange som kommer, når det er, hva du kan ha med deg osv. Om du vil gjøre det hadde jeg spart det til etter utdrikninngsdagen, da har du litt bedre oversikt over hvem, hva hvor.
ZebraTiger Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2014 Får pakkeliste i kveld, tipper det blir en to-dagers. Har skrevet listen over hvem som kommer, og fått beskjed om de som ikke kan (: Har prøvd å google litt rundt, og fikk ikke opp noeom dette, så skjønner at det ikke er vanlig
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Aldri hørt om. Men det er sikkert koslig Anonymous poster hash: aeace...c2f
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Det er ikke vanlig at gjestene får en gave fra hovedpersonen i utdrikningslaget. Det som er vanlig er at den kommende brud eller brudgom får gaver. Jeg synes ikke du skal tenke så mye på dette før utdrikningslaget, du kan heller tenke på det i etterkant når du er klar over hvem som ble med. Da kan du jo for eksempel lage personlige album (som du lager for hånd) til hver av dem med felles minner, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå