Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, begynner å lure på om jeg er den som er litt for utålmodig eller urimelig i dating verdenen.Jeg ble kjent med en fyr på et datingsted.Jeg skrev da at jeg var ute etter nye vennskap, på profilen min.

Vi begynte å snakke litt sammen, han sa fort at han likte meg,glad i meg, kalte meg prinsessen sin, må love ikke å forlate meg, sa han også.

Jeg fikk inntrykk av han er interessert, noe han også sa at han var.

MEN, det var e stort men.Han sa kyss til meg da vi chattet, og han sa vi kunne møtes og spise is, det kan vi gjøre hele sommeren sa han, med smilemunn bak.

Jeg tenkte, hva er dette, hvorfor tenker han ikke på å kysse meg en gang, hvis han liker meg ? forstod ingenting.Han skrev da at ikke hvem som helst får kysse han, og han venter lenge med sex.Greit nok, men så begynte jeg å tenke, er ikke det litt kjedelig, å vente flere måneder på å kanskje få et kyss, hvis han da liker meg så godt ? men du sier jo at jeg er din prinsesse sa jeg til han da jeg møtte han.Det sier han jo til jentene på jobben også sa han til meg.Jeg er vakker sa han.Jeg vet at jeg er ikke stygg heller, så skjønner ikke hvordan han ikke har lyst å kysse meg.

Jeg skrev til han etter vårt møte at jeg har lyst å møte en mann som er romantisk interessert i meg,som faktisk har lyst å kysse meg, om ikke med en gang, så etter hvert kanskje andre eller tredje møte.Er det jeg som er for utålmodig her ? jeg tenker at det er jo veldig kjedelig å møte noen på den måten, jeg er ikke ute etter vennskap sa jeg, beklager.

Hva synes dere, ville dere ventet flere måneder på å få et kyss fra en mann dere dater ?

Anonymous poster hash: c55eb...11a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, begynner å lure på om jeg er den som er litt for utålmodig eller urimelig i dating verdenen.Jeg ble kjent med en fyr på et datingsted.Jeg skrev da at jeg var ute etter nye vennskap, på profilen min.

Vi begynte å snakke litt sammen, han sa fort at han likte meg,glad i meg, kalte meg prinsessen sin, må love ikke å forlate meg, sa han også.

Jeg fikk inntrykk av han er interessert, noe han også sa at han var.

MEN, det var e stort men.Han sa kyss til meg da vi chattet, og han sa vi kunne møtes og spise is, det kan vi gjøre hele sommeren sa han, med smilemunn bak.

Jeg tenkte, hva er dette, hvorfor tenker han ikke på å kysse meg en gang, hvis han liker meg ? forstod ingenting.Han skrev da at ikke hvem som helst får kysse han, og han venter lenge med sex.Greit nok, men så begynte jeg å tenke, er ikke det litt kjedelig, å vente flere måneder på å kanskje få et kyss, hvis han da liker meg så godt ? men du sier jo at jeg er din prinsesse sa jeg til han da jeg møtte han.Det sier han jo til jentene på jobben også sa han til meg.Jeg er vakker sa han.Jeg vet at jeg er ikke stygg heller, så skjønner ikke hvordan han ikke har lyst å kysse meg.

Jeg skrev til han etter vårt møte at jeg har lyst å møte en mann som er romantisk interessert i meg,som faktisk har lyst å kysse meg, om ikke med en gang, så etter hvert kanskje andre eller tredje møte.Er det jeg som er for utålmodig her ? jeg tenker at det er jo veldig kjedelig å møte noen på den måten, jeg er ikke ute etter vennskap sa jeg, beklager.

Hva synes dere, ville dere ventet flere måneder på å få et kyss fra en mann dere dater ?

Dette er premissen. Om han håper:

1. at du dropper ideen om vennskap og går for dating.

2. At du definerer "vennskap" som et mulig knulleforhold.

eller om han bare synes du er skøy å prate med vet ingen.

Men du har selv satt premissen. Dere dater ikke. Han sier hva pokker du legger premissen for at han skal si, så om du endrer premissen til at du er interessert i å ha sex i morgen så endrer nok han responsen. Om du endrer premissen til et langvarig forhold så vil han opptre på en tredje måte.

Så til neste gang: skriv at du vil ha det du faktisk vil ha. Og sørg for å sjekke om menn som tar kontakt endrer oppførsel for å passe best mulig inn i dine kriterier uten at de passer inn. Let med andre ord ikke etter en værhane (som denne karen her er). ;)

Anonymous poster hash: 93495...aba

AnonymBruker
Skrevet

Han sa han ikke ville ha sex.Det tar lang tid å få meg i senga sa han til meg.Jeg begynte å prate med han forrige uke på chatten, vi møttes for første gang i går.Han sa også da vi møttes i går, at han ikke har tid til et forhold.Da jeg skrev til han etter vårt møte, så sa han at det er ikke gjort på en to tre å komme inn i et forhold for han...

Skrevet

Noen andre ?

Skrevet

Du skriver i profilen din at du er ute etter vennskap. Da kan du ikke si til mannen at du ikke vil ha vennskap!

Kanskje du har møtt en som ønsker å være seriøs overfor deg og viser deg det på den måten.

Syns jo strengt tatt han kunne kysset deg men kanskje han er redd at A fører til B...

• Liker 3
Skrevet

Har ikke så mye å komme med men, min nåværende samboer ventet 22 dager fra vår første date til han kysset meg. Ikke alle menn liker å gå fort frem, selv om det "bare" er et kyss.

Skrevet

Hvor lenge har dere faktisk datet? Syntes du tar sorgene på forskudd... og høres litt desperat ut

Skrevet

"Kun ute etter vennskap"

"Jamen jeg vil kysse!!"

..........

• Liker 4
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er aaalt for lenge ja! Da hadde JEG kysset han :P

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du surver for, du ha møtt ham en gang?

AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke kompatible, rett og slett.

Anonymous poster hash: 9a03e...8cf
Skrevet

Du er ute etter vennskap, men vil kline og ha sex. Du er litt forvirrende.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dere tenåringer?

Anonymous poster hash: 489e1...829
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe, det som provoserte meg var at han sa vi kunne spise is HELE sommeren, da så jeg for meg 2 måneder uten noe som helst kyssing eller berøring med han.Kjedelig.Jeg liker å kysse noen ganske fort når jeg møter dem, kysset forteller mye, er kysset dårlig, er alt dårlig er min mening.Derfor vi mennesker kysser også, for å finne ut om man vil passe sammen.Utveksle spytt er urinstinkt.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du gift og har barn da Ts? :fnise:

Anonymous poster hash: e77a4...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...