Gå til innhold

Spesiell "brudebukett"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Jeg gifter meg i en utradisjonell brudekjole. Det nærmeste jeg kan beskrive fargen er aqua (skifter mellom grønn og blå alt ettersom lyset faller på den).

Siden kjolen er så spesiell føler jeg at en brudebukett fort kan se litt malplasert ut. Jeg har lenge tenkt at jeg skal ha en veldig enkel bukett med noen få liljer, men min søster kom med ideen at jeg burde ha kun en stor flott bloms. Dette syntes jeg var en veldig god ide, jeg tror det kommer til å passe fint, men jeg vet ikke helt hvilke blomster som kan passe til dette. Fargen på blomsten må enten være i en kald farge eller hvit pga kjolen.

Jeg vet jeg har sett et bilde av noen som har noe lignende, men kan ikke finne det igjen.

Har noen et godt forslag til blomst? Eller enda bedre, link til bilder av noe liknende.

:D Stocholm, 3. august 2002 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Cosmopolitan Bride fulgte det med et bilag som het Flowers trends 2002, der var det blant annet bilde av en bukett som ser ut som en stor blomst.... Samboeren min mente det så ut som en kål! He he, men buketten var innmari stilig! Den heter green carnations og som en krans rundt var det satt cordyline leaf. Vet ikke om dette hjalp deg så mye. Hvis du er interessert kan jeg ta bilde av den og sende den på mail til deg!?

Gjest hulda
Skrevet

Hva med hortensia? Den er nydelig helt alene, har sett et eksempel ( på Bryllupsweb?) med noen små blomster og perler/kuler til. Finnes i hvitt, blått, lilla og sikkert flere farger

Gjest gjest
Skrevet

Tre calaer i hvitt bundet sammen med hvitt silkebånd evt den blåtone som plukker opp nyansen i kjolen din. Enkelt og stilrent. :wink:

Skrevet

og jeg er litt opptatt av at blomsten selvføelgi og passer til kjolen, men og til kroppen.

Hva med å ha en lang range av hvite orkideer, hvitt er uskyld og kan brukes til alt. En blomst kan være gerbera, de synes jeg er søte og en blomst jeg blir i godt humør av.

Men for å være æerlig så synes jeg dette med å ha en blomst eller tre cala ikke er serlig smart. i mine øyne er en blomst stusselig og cala ideen er oppbrukt!

Velg heller noen flere blosmter, men gjerne bare en type og ensfargede. Det kan bli stilrent uten å virke stusselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...